1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Hochland Polska

Hochland Kanapkowy Mini

Kampania wspiera nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini poprzez emisję spotów telewizyjnych, materiały POSM, a także w digitalu - na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami.

Kampania ma na celu zapoznanie konsumentów z nowym produktem oraz zwrócenie uwagi na korzyści płynące z innowacyjnego formatu opakowania. Jest spójna z kampanią regularnego Kanapkowego, gdyż wykorzystuje Charakterki, które znane są już konsumentom z poprzedniej reklamy. Kampania obejmie zarówno reklamę w TV, jak i szerokie wsparcie w internecie. Reklama będzie obecna na 530 portalach internetowych co gwarantuje około 27 mln wyświetleń i dotarcie do 10 mln użytkowników internetu. Spot telewizyjny (13 010 emisji ) zapewni 100 mln kontaktów z reklamą.

Nowy Hochland Kanapkowy Mini dostępny jest w trzech wariantach: w wersji ze smakiem Śmietankowym oraz miksem smaków – Śmietankowy i Ze szczypiorkiem oraz Śmietankowy i Z ogórkiem i koperkiem. Ten kremowy serek twarogowy produkowany jest z polskiego mleka, od krów karmionych paszami bez GMO, zachwyca intensywnymi składnikami, wyrazistym smakiem i wspaniałą konsystencją.

Reklamę oraz dedykowane animacje można zobaczyć na stronie www.hochlandkanapkowy.pl