1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Hochland Polska

Almette z kolorowym pieprzem!

Hochland Polska wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową Almette z kolorowym pieprzem. Almette jest sponsorem pasm filmowych oraz seriali w najważniejszych stacjach ogólnopolskich. Kampania już grudniu dotrze do około 4,2 mln osób z grupy docelowej. Główny przekaz kampanii to: Nowy serek Almette z kolorowym pieprzem pobudza wyobraźnię. Komunikacja ma na celu zapoznać konsumentów z nowym wariantem smakowym Almette oraz podkreślić, iż wariant Almette z kolorowym pieprzem stanowi doskonałą inspirację do niekończących się eksperymentów kulinarnych.
 

W kampanii prasowej zostaną wykorzystane magazyny kobiece z segmentu people, poradnikowe oraz luksusowe. Zastosowano format Full Page; w formie advertorialu przedstawione będą inspiracje kulinarne wykorzystujące nowy wariant produktu. Kampania dotrze do około 2,5 mln osób z grupy celowej.

Zaplanowana kampania Almette z kolorowym pieprzem obejmuje kilka mediów równocześnie, TV sponsoring, advertoriale w wybranych tytułach prasowych – najpoczytniejszych w grupie docelowej, PR, kampanię internetową, książeczki z inspiracjami Almette za zakup produktu u wybranych klientów, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca lutego 2014 – z przerwą na Święta Bożego Narodzenia.

Za kreację i realizację kampanii dla Almette z kolorowym pieprzem odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.