1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Danone

Danio Czekoladowe

Spot przygotowany przez Young & Rubicam komunikuje wejście na rynek nowej wersji smakowej serka homogenizowanego z portfolio Danone’a – Danio z kawałkami czekolady.Tym razem scenerię pojedynku Małego Głoda z Danio tworzą dachy warszawskich wieżowców. Jak zwykle jednak zwinność i przebiegłość Małego Głoda to za mało, by przetrwać konfrontację z serkiem i kawałkami czekolady.
Mały Głód znów ulega, ale wkrótce – znów powróci. Scenerię – panoramę Warszawy – stworzono z fotosów i tekstur. Cały spot powstał w studiu, z użyciem potężnego blue boksa (obróbka obrazu, która polega na zamianie tła w miarę jednolitym, niebieskim kolorze – na inne, dowolnie wybrane obrazy; w tej samej technologii powstają np. scenerie do serwisów informacyjnych w TV).