1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Danone

Spontaniczna zabawa na planie filmowym

Sfilmowany event z udziałem dzieci – spotem reklamowym Danone’a.
Dzieci same potrafią świetnie się bawić, potrzebują tylko inspiracji. Przykładem nowa kampania Danonków, przygotowana przez Young & Rubicam Brands. Spot wyreżyserował Michał Gazda.
 
Nowy spot promujący mleczny serek z portfolio Danone przełamuje tradycyjne konwencje w komunikacji zdrowych produktów dla dzieci. Na planie zdjęciowym na warszawskim Żeraniu doszło bowiem do spontanicznego eventu, który sfilmowany - stał się materiałem na 30-sekundowy spot telewizyjny. Twórcy filmu dali dzieciom zaangażowanym w zabawę przestrzeń, tworzywo w postaci ciastoliny oraz pomysł – stworzenie Ciastusia. Barierą mogła być tylko wyobraźnia i energia dzieci. A te, jak wiemy, często nie miewają granic.

 

 

 

 
Kilkunastoosobowa grupa maluchów świetnie bawi się ciastoliną. Na dużej przestrzeni lepią Ciastusia; trzymetrowa postać powstaje z 300 kg tego tworzywa. Dzieci jednak to nie zadowala – chcą, aby urósł on jeszcze bardziej. Rozciągają nogi Ciastusia, ale nagle w cieście pojawiają się pęknięcia i otwory. Na szczęście jedno z dzieci przychodzi z pomocą: kulką ciastoliny w dłoniach; pęknięcia zostają zalepione.
 
Sytuacja ta obrazuje proces towarzyszący rozwojowi dziecka. Do prawidłowego wzrostu kości niezbędna jest witamina D oraz wapń. Te zaś mogą być dostarczane organizmowi przez Danonki. Na planie filmu pojawiło się 15 dzieci w wieku od 4 do 6 lat.
 
Danone postanowił 300 kg ciastoliny wykorzystanej w nagraniu przekazać jednemu z warszawskich przedszkoli – nadal więc służy ona najmłodszym. Dobra dla dzieci jest twórcza zabawa. Podobnie jak Danonki – dobre do prawidłowego rozwoju maluchów.
dom produkcyjny: Opus Film
produkcja: Raymond / Young & Rubicam Brands