1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Bakoma

Bakoma: Fruciaki

Kampania reklamowa Fruciaków wystartowała 13 lutego 2012 i przebiega pod hasłem „Fruciaki lecą na owoce”. Agencja reklamowa Hand Made i interaktywna Hand Made Flow rozpoczęły realizację kampanii reklamowej, wprowadzając na rynek nowy produkt Bakomy – Fruciaki do picia. Fruciaki, to sympatyczne stworki, które są bohaterami kampanii. Kampania skierowana jest do młodzieży, głodnej owocowych wrażeń. Fruciaki ujawniają przed nimi swoje szaleństwo na punkcie owoców, a wszędzie gdzie się pojawią, dzieje się coś niezwykłego.

 Dodatkowo, w serwisie www.fruciaki.pl została osadzona gra zręcznościowa, w której pomagamy ekipie szalonych stworków zdobywać owoce, ukryte w poszczególnych poziomach: buszujący w owocach, lot nad kuchennym gniazdkiem czy Fruciak na dachu. A wszystko to możliwe jest dzięki pociąganiu Fruciaka za jego długaśne uszy! Gra ma duży potencjał humorystyczny i w kolejnych etapach kampanii będzie rozbudowywana o nowe poziomy. Równolegle do tych działań, agencja Hand Made pracuje nad implikacją gry na smartphone’y, której wdrożenie przewiduje na miesiąc marzec.