Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Raporty z kraju (wszystkich: 13, strona 1 z 1)

Szukaj:

Joanna Górska, Forum Mleczarskie Handel 4/2017 (83)
Produkty wysokobiałkowe: Czas na proteiny, dodano 2017-10-13

Produkty wysokobiałkowe wpisują się w trend tzw. żywności funkcjonalnej, która dedykowana jest osobom o podwyższonym zapotrzebowaniu na białko. Jak wyraźnie widać z rysujących się trendów – obecnie obserwujemy intensywny wzrost zainteresowania żywnością wysokobiałkową.


Joanna Górska, Forum Mleczarskie Biznes 2/2017 (28)
Opakowania: Opakowania w mleczarstwie, dodano 2017-10-07

Jak już wielokrotnie pisaliśmy, obecnie opakowania stanowią jeden z podstawowych elementów marketingowych wydatnie sprzyjających sukcesowi danego konceptu produktowego.


dr hab. Małgorzata Ziarno, prof. SGGW, SGGW w Warszawie dr. inż. Dorota Zaręba, ZSSG w Warszawie, Forum Mleczarskie Biznes 2/2017 (28)
Dodatki do żywności: Dodatki do śmietan i produktów śmietanopodobnych, dodano 2017-09-29

Kodeks żywnościowy (Codex Standard for Cream and Prepared Creams, Codex Stan 288-1976 z 2010 r.) definiuje śmietanę jako produkt mleczny otrzymany w wyniku fermentacji śmietanki, śmietanki regenerowanej lub rekombinowanej, odpowiednimi mikroorganizmami, co powoduje obniżenie pH z lub bez efektu koagulacji.


inż. Oliwia Sokołowska, Forum Mleczarskie Biznes 2/2017 (28)
Innowacje Baby Food: Perspektywa rozwoju branży mleczarskiej Baby Food, dodano 2017-09-22

Do zwiększenia popytu na gotową żywność dla dzieci przyczyniają się zasadniczo dwa czynniki: pierwszy to wzrost aktywności zawodowej kobiet, drugi to popularyzacja zachodniego stylu życia.


Urszula Chojnacka, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Miksy tłuszczowe: Rozsądny kompromis z wartością dodaną, dodano 2017-09-15

Segment miksów tłuszczowych można dziś oceniać w kategoriach rynku dość nasyconego i ustabilizowanego. Raczej nie należy spodziewać się na nim wielkich rewolucji, ale też nie ma powodów do większych obaw.


Urszula Chojnacka, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Serki homogenizowane: Ponad pokoleniami, dodano 2017-09-10

Produkt na śniadanie, samodzielna przekąska, element słodkich potraw – dość wszechstronne zastosowanie serków homogenizowanych sprawia, że ta kategoria wciąż trzyma formę.


Urszula Chojnacka, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Sery plasterkowane: Sery żółte w wydaniu convenience, dodano 2017-08-18

Wygoda to obecnie jeden z kluczowych czynników gwarantujących zainteresowanie konsumenta produktem i tym samym jeden z istotnych składników sukcesu w każdej kategorii FMCG.


dr hab. Małgorzata Ziarno, dr inż. Dorota Zaręba, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Śmietana: Poznajemy dobrą śmietanę, dodano 2017-08-11

Śmietana jest produktem uzyskanym przez poddanie śmietanki ukwaszeniu czystymi kulturami maślarskimi. Tak podaje Norma Polska PN-90/A-86050 – Mleko i przetwory mleczarskie – Śmietanka i śmietana.


Urszula Chojnacka, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Sery owcze: Niedoceniany konkurent, dodano 2017-08-04

Sery owcze wciąż mają w Polsce trudniej niż w krajach zachodnioeuropejskich. Ich znalezienie na sklepowych półkach graniczy nierzadko z cudem – wygrywają z nimi oczywiście przede wszystkim sery krowie, ale również kozie.


Joanna Górska, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Jogurty pitne: Zejść z mielizny, dodano 2017-07-28

Jogurty do picia to kategoria dobrze znana konsumentom. Dotychczas mieliśmy do czynienia głównie z jogurtami naturalnymi oraz smakowymi, ale te ostatnie dość często przeładowane były cukrem.


Joanna Górska, Forum Mleczarskie Handel 3/2017 (82)
Millenialsi: Pokolenie Y i C, dodano 2017-07-28

Codziennie poruszając się po ulicach nie zdajemy sobie czasami sprawy, że oto mijamy ludzi, którzy mogą się między sobą różnić wiekiem o 80 lat. W tym swoistym tyglu znajdziemy kilka grup społecznych, które znacznie się od siebie różnią.


Urszula Chojnacka, Forum Mleczarskie Handel 2/2017 (81)
Twaróg w nowatorskim wydaniu, czyli sypki eksperyment , dodano 2017-07-20

Zamiłowanie Polaków do twarogów nie mija, a fakt, że rodzimi konsumenci chętnie sięgają po ich innowacyjne wcielenia, zachęca producentów do eksperymentowania z nowymi formami tych przedstawicieli nabiału.


Janusz Górski, Forum Mleczarskie Handel 2/2017 (81)
Sery do grillowania: Z serem na grill, dodano 2017-07-17

Budząca się wiosna, to pierwsze wyjazdy do letnich domów i pierwsze porządki na działkach. Cieplejsze dni zachęcają do spędzania weekendów na grillu z rodziną i znajomymi.


copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2017
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25