Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Wśród marek, których opakowania są rozpoznawalne od lat jest duńska marka Lurpak. W 1901 r. duńscy mleczarze chcąc odróżnić duńskie masło słynące z jakości i renomy zarejestrowali znak Lurpak, którego symbol nadal widnieje na opakowaniu masła tej marki: to splecione lury – znane już w epoce brązu instrumenty, które stały się symbolem Danii. Ciekawym przypadkiem jest też historia metamorfozy opakowania Palma z Bielska-Białej – dziś Palmy z Murzynkiem. Nowa szata graficzna powstała 20 lat temu, a jej autorka poszła tropem miłych skojarzeń z lat dzieciństwa, kiedy popularny był wierszyk Juliana Tuwima o przekornym Murzynku Bambo uciekającym przed rodzicielką na palmę. A że dzieciństwo często kojarzy się też z niepowtarzalnym smakiem i zapachem domowych wypieków, droga Murzynka na opakowanie była już prosta. Tak powstał charakterystyczny, rozpoznawalny motyw na opakowaniu produktu Bielmar (ZT).

Jeśli nie margaryna to…

Wśród ulubionych marek Polaków w tej kategorii znajduje się Masło Polskie Ekstra Grupy Mlekovita zawierające wyłącznie tłuszcz mleczny. Masło to polecane jest głównie do smarowania pieczywa, ale również m.in. do przygotowywania kremów, duszenia warzyw lub jako dodatek do zup. Hitem ma szansę zostać masło Polskie czosnkowe oraz Polskie z ziołami, oba bardzo aromatyczne i świadczące o ciągłym uzupełnianiu oferty przez tego narodowego lidera.

Do tych, które zdobyły sobie uznanie Polaków należy też duński Lurpak – najstarsza na świecie marka masła z ponadwiekową tradycją, należąca obecnie do Arla Foods. Lurpak proponuje m.in. Masło Klasyczne bez żadnych dodatków, które ma 82% tłuszczu i podobnie jak inny produkt tej firmy – Lekko Solone, ma zmniejszoną zawartość wody, dzięki czemu świetnie nadaje się do gotowania i wypieków. Masło 82% tłuszczu oferuje też Łowicz (OSM). W ofercie firmy znajdziemy charakterystyczne z wyglądu masła Łowickie i masła Mona.

Miłośnicy Zielonej Wyspy z pewnością znajdą irlandzkie masła marek Kerrygold i Greeners. Masła i smarowidła Kerrygold (9 pozycji asortymentowych) kierowane są do osób oczekujących wysokiej jakości produktów. Produkty tej marki nie zawierają uwodnionych tłuszczów i emulgatorów W ofercie znajdują się tradycyjne masła irlandzkie, ale także miksy Kerrygold Extra, a nawet tłuszcz Kerrygold w płynie. Ofertę uzupełnia Kerrygold light 40% oraz Kerrygold ziołowo-czosnkowe.

Masło oferowane pod marką Greeners produkowane przez firmę Mlekoma powstaje z naturalnych składników przy zachowaniu tradycyjnej irlandzkiej receptury. Zawartość tłuszczu w produkcie, który nie zawiera barwników, wynosi 83%. Masło Greeners polecane jest m.in. do smażenia i pieczenia – nie tylko do ciast, ale również do owoców morza, jako dodatek do ziemniaków w mundurkach lub purée, a także do przygotowania sosów.

Masmal Dairy to rosnący w siłę producent serów i tłuszczów, który wytwarza m.in. Masło Ekstra Tradycyjne z Warlubia o zawartości 82% tłuszczu, sprawdzające się zarówno jako produkt do smarowania, jak i do wypieków, sosów lub kremów. Produkt ceniony jest ze względu na zawartość witamin A, D, E i K oraz białka i wapnia, jak również ze względu na brak konserwantów lub sztucznych barwników. Tymi którzy preferują niższe zawartości tłuszczu, sklepy zaproponują np. Stołowe Śmietankowe z portfolio Grupy Polmlek (73% tłuszczu). W ofercie znajdują się też Masło Extra Warmia, Masło Extra.

Aleksander Szałajko,
Starszy Specjalista ds. Komunikacji w Bielmar (ZT)

W ferworze przedświątecznych zakupów prym wiedzie margaryna Palma z Murzynkiem. Nasza czołowa marka margaryny do pieczenia ma rzeszę wiernych konsumentów, wzmocnioną sporą liczbą nowych fanów domowych wypieków, którzy kupują nasz produkt dzięki ostatnim kampaniom pod hasłem: Lubię domowe ciasto, a Ty? Obecnie konsumenci z większą uwagą wybierają produkty, patrząc na ich cenę i jakość. W takim wypadku nasz produkt do pieczenia powinien zanotować wzrost sprzedaży.

Oczywiście Wielkanoc kojarzy się przede wszystkim ze śniadaniem. Mimo ogromnego popytu na produkty do pieczenia, nasza margaryna Śniadaniowa do smarowania pieczywa również notuje podwyższenie sprzedaży w tym szczególnym okresie.

Ważną informacją dla detalisty powinien być fakt, że Bielmar (ZT) przewiduje wsparcie sprzedaży margaryny Palma z Murzynkiem przed świętami poprzez reklamę w prasie konsumenckiej i Internecie. Zachęcamy szczególnie młodsze pokolenia do pieczenia w domu. Wsparcie naszej margaryny Palma z Murzynkiem będzie również blisko klienta, w gazetkach hurtowni i sieci handlowych.



copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25