100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

www.sertopiony

Podsumujmy więc, co do tej pory wiemy o serach topionych: produkt tradycyjny, tani, o bogatej gamie smaków i coraz odważniejszym targetowaniu. Sery topione mają jeszcze jedną, nieco zaskakującą tajemnicę: doskonale odnajdują się w wirtualnym świecie.

W tej konkurencji, również liderem pozostaje Hochland Polska. Systematycznie pojawiające się nowe spoty telewizyjne lub reklamy prasowe to coś, do czego klient zdążył już przywyknąć. Bardzo mocny nacisk na rodzinny wizerunek produktów z pewnością przynosi zamierzone efekty, to najbardziej rozpoznawalna marka serów topionych wśród każdej grupy wiekowej. W XXI wieku zasada dla działów marketingu jest jednak jedna i nieubłagana: nie ma cię w Internecie, to znaczy, że nie ma cię wcale. Hochland Polska bardzo dobrze rozumie powagę obecności w sieci, na ich stronie internetowej mamy między innymi dostęp do pełnej oferty produktowej, wyczerpującą informację o marce, ostatnią realizację reklamową lub przekierowanie do strony korporacyjnej. Producent co jakiś czas aktywizuje swoich konsumentów ciekawymi konkursami z atrakcyjnymi nagrodami. Do tych akcji tworzy specjalne landing page, na których w dogodny dla użytkownika sposób przedstawia zasady gry i umożliwia udział w zabawie. Na szczególne wyróżnienie zasługuje strona seromaniacy.pl. Ten serwis to prawdziwa encyklopedia wiedzy o serach, nie tylko topionych, którą razem z Hochland Polska mogą tworzyć internauci. Przepisy, forum, porady, a do tego zabawy, jak: zaprojektuj opakowania dla serków czy: „SERwiwal” flashowa gra na czas, w trakcie której graczowi podane zostają ciekawostki na temat serów topionych, wszystko utrzymane w konwencji zabawy, sprzyja zapamiętywaniu.  Firma Hochland Polska działa również aktywnie w internetowym gigancie, jakim jest serwis social media: Facebook. Na swojej stronie zrzesza niemal 10,5 tys. fanów. Facebooka wykorzystuje do nawiązywania relacji z klientami, poprzez zabawne newsy opatrzone ciekawymi zdjęciami, propozycje przepisów z wykorzystaniem produktów z własnej oferty, informacje o działaniach marki, przybliżenie właściwości serów.


Dużą aktywność w sieci internetowej prowadzi firma Sertop. Strona firmy po ostatnich przeobrażeniach podlega nie tylko aktualizacji, ale i liftingowi w zależności od pory roku. Serwis internetowy firmy Sertop. obejmuje m. in.: bogatą książkę kulinarną, upominki dla internautów w postaci tapet na pulpit, gry, a dla najmłodszych całą serię kolorowanek, które można wydrukować, by wspólnie z pociechami wejść w świat myszki Oscar.

Warto podkreślić, że od maja 2012 roku firma Sertop jest także aktywna na portalu społecznościowym facebook i zgromadziła w rekordowym tempie ponad 5 tys. fanów, co w zestawieniu z dynamiką gromadzenia fanów innych firm mleczarskich z segmentu sera topionego jest wyjątkowym osiągnięciem. Ważnym czynnikiem pozwalającym ocenić wartość serwisu jest także stały kalendarz komunikacji z fanami. Na profilu można znaleźć ciekawostki o serach topionych, ciekawe propozycje podania śniadań dla niejadków lub w celu urozmaicenia śniadaniowego menu. Dodatkowo można przeczytać np. swój horoskop. Fani jako pierwsi dowiadują się też o nowościach Sertop.

Lactima bardzo ciekawie prezentuje swoje sery topione we własnym serwisie internetowym. Przejrzysta architektura strony pozwala na szybkie odnalezienie interesujących użytkownika informacji. Producent nie tylko przedstawia tam swoją ofertę produktową, ale prezentuje również region, w którym je wytwarza. Jeziora, lasy, wszystko pokazane na pięknych zdjęciach, czyż to nie wspaniała rekomendacja serów od tego producenta. Lactima jednak mocno stąpa po ziemi i wie, że to, co najważniejsze w onlinowym kontakcie z użytkownikiem to szybki i na bieżąco aktualizowany dostęp do najświeższych informacji, dlatego sekcja aktualności jest zakładką kluczowych informacji o wszystkich ważnych wydarzeniach w firmie i nowościach produktowych, takich jak na przykład: ser topiony Blue Cheese z dodatkiem sera pleśniowego, jedyny taki produkt na rynku.

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij