Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij



Do stabilnego działu na polskim rynku należą sery firmy Hochland Polska, w znanej ofercie serków topionych pakowanych w oddzielne folie dla każdego plasterka. Jest to również forma typu otwórz-zamknij, która pozwala na schowanie na później pozostałych serków z opakowania. Nową generacją serów w plasterkach są sery w plasterkach w pudełkach. Dzięki temu rozwiązaniu, nie ma konieczności foliowania każdego plasterka oddzielnie, a świeżość pozostaje niezmieniona. Z pewnością jest to atrakcyjne rozwiązanie, przy czym pewnie nadal znajdą się konsumenci, którzy z określonych powodów będą korzystać z oferty starszej generacji. Inną propozycją dla lubiących wygodę są sery topione w kubeczkach. Propozycja firmy Hochland Polska jest na tyle atrakcyjna graficznie, że każdy z przyjemnością znajduje na swoich stołach oferowane kubeczki, w tym trzy nowe smaki: z szynką i smażoną cebulką, ze szczypiorkiem i pomidorem, oraz z warzywami. Choć z pewnością najsłynniejsze są serki topione Hochland, to producent ma również w swoim portfolio sery twarde najpopularniejszych typów również w formie otwórz-zamknij.

Sierpc (OSM) zachęca klientów, by jedli to, co najlepsze. Co więc dobrego ma do zaoferowania konsumentom swoich wyrobów sierpecka mleczarnia? Z interesującej nas gamy produktów w opakowaniach otwórz-zamknij, najbardziej znanym na rynku jest Ser Królewski, którego oprócz wersji tradycyjnej, dostępna jest również wersja wędzona. Ser Markiz, to połączenie smaku z dobrodziejstwem bakterii L. casei. Jeżeli konsument lubuje się w serach holenderskich i zależy mu na wygodzie i zdrowym przechowywaniu, to Sierpc (OSM) oferuje mu również Edamski i Goudę w plasterkach. Waga sera we wspomnianych opakowaniach to 150 g. Sierpc (OSM) w opakowaniach otwórz-zamknij ma dla klientów również twarogi.


Twaróg stałowagowy 250 g w opakowaniu otwórz-zamknij oferuje mleczarnia Garwolin (OSM). To tradycyjny twaróg w nowoczesnym opakowaniu, dzięki któremu produkt zachowuje świeżość nawet po otwarciu. Twarogi Garwolińskie produkowane są z najwyższej jakości mleka, pozyskiwanego w tysiącach litrów z obszaru płd.-wsch. Mazowsza. Pod marką Warmia (Grupa Polmlek), również nie brakuje wyrobów dostarczanych na rynek w wygodnych opakowaniach typu otwórz-zamknij. Możemy tam znaleźć „Duże porcje” sera Gouda w opakowaniu 300 g, jak i Goudę w podwójnym opakowaniu (2 razy 250 g). Ciekawa propozycja od Warmii, która standardowo proponuje również Podlaski, Edamski, Mlekdamer, Ser Natan, Zamojski i Perłę Warmii, w popularnych wszędzie opakowaniach 150 g. Dobrodziejstwo smaku produktów z warmińskiego mleka, konsumenci znajdą także w twarogach i serkach, dostępnych pod postacią krążków lub klinków. Wartą zainteresowania się propozycją jest Capresi, ser typu włoskiego, sprzedawany w opakowaniach 250 g, a także Capresi w plasterkach o smaku naturalnym, Tzatziki i pomidorowym.

Kolejna znana na polskim rynku marka serów żółtych w plasterkach to Hej!, z mleczarni Radomsko (OSM). Do wyboru konsumenta są: Gouda, Edamski, Tylżycki, Zbójnicki; wszystkie w opakowaniach z wielokrotnym zamykaniem (o masie 150 g). Poza tym, Gouda jest również dostępna w opakowaniu 1 kg.

Ciekawą propozycją, którą powinny docenić osoby uczulone na cukier mleczny (laktozę), jest linia MinusL. Oficjalny dystrybutor produktów marki – firma Temar (PPH) oferuje oprócz mleka, śmietany, sera topionego również plastry sera podpuszczkowego MinusL Gouda, Górski i Emmentaler w których nie ma cukru mlecznego. Ważną informacją dla osób wahających się przed zakupem jest to, że produkty linii MinusL zachowują wszystkie wartości produktów nabiałowych przy nieco słodszym posmaku produktu finalnego.

Tadeusz Bruj, Prezes w Polmlek Lidzbark Warmiński

Polacy z dnia na dzień nie zaczną jeść więcej serów, tylko dlatego, że forma opakowania zmieniła się na bardziej wygodną. Następuje pewnego rodzaju przesunięcie klientów dokonujących zakupów sera na tradycyjnych stoiskach obsługowych (na wagę) w kierunku stoisk samoobsługowych i serów w opakowaniach typu „otwórz-zamknij”. Ta forma opakowania to nie tylko komfort i wygoda spożywania, ale także większa dbałość o najwyższą jakość produktu oraz jego walory smakowe.


copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25