Tradis: Potencjał jest duży

Janusz Górski
Forum Mleczarskie Handel 6/2011

Rozmowa z Urszulą Ciuraj,
Dyrektorem Kategorii w Tradis Sp. z o.o.



Nabiał w ofercie firmy Tradis pełni kluczową rolę. Udział tej kategorii towarowej to około 20% całej sprzedaży, a ze względu na zmiany zachodzące na rynku hurtowym nabiału, potencjał wzrostu jest duży. Od kilku lat notujemy znaczące wzrosty sprzedaży. Dynamika 2009/2010 wyniosła +8%, zaś rok 2011 zamkniemy sprzedażą około 13% większą niż w 2010. Wzrost dynamiki widoczny jest szczególnie od kwietnia 2011, co daje bardzo optymistyczne prognozy na przyszłość.

Tradis jest liderem rankingu największych hurtowni nabiałowych w Polsce*. Jestem przekonana, że z powodzeniem utrzymamy tę pozycję w kolejnych latach.

Na ofertę nabiałową firmy Tradis składa się około 1500 indeksów towarowych, o zasięgu ogólnopolskim. Jesteśmy jedynym dostawcą nabiału w Polsce, który może obsłużyć ogólnopolskie sieci detaliczne. Nasze atuty to m.in. stopień pokrycia rynku, wysoka jakość usług i terminowość dostaw, organizacja promocji ogólnopolskich, oferta asortymentowa dopasowana do potrzeb detalu (produkty regionalne w ofercie) oraz kompetentna obsługa. To wszystko powoduje, że coraz więcej detalistów stawia właśnie na Tradis. Postaramy się nie zawieść tego zaufania i doskonalić wszystkie aspekty usług, z korzyścią dla naszych klientów.


Wzrost świadomości znaczenia produktów świeżych w sklepie detalicznym powoduje, że zainteresowanie klientów doskonaleniem półki w tym zakresie jest coraz większe. Tradis jest dystrybutorem uporządkowanym cenowo, pilnującym terminów przydatności do spożycia towarów, które sprzedaje, dbającym o zgodność z zamówieniem i terminowość dostaw. Sklepom, które zdecydowały postawić na nabiał z Tradisem łatwiej jest zatem funkcjonować na rynku.

*Detal Dzisiaj nr 14-15, 9 września 2010 r.


Zobacz także