Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: świat (wszystkich: 125, strona 1 z 9)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

© lazur (szpgr)

Lazur (SPGR): Sery Lazur Złocisty wyróżnione znakiem PDŻ

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-06-15 08:31:51

Sery pleśniowe Lazur Złocisty po raz kolejny wyróżnione zostały prestiżowym znakiem Poznaj Dobrą Żywność. Uroczysta gala wręczenia wyróżnień odbyła się 8 maja 2018 r. w Poznaniu, podczas Międzynarodowych Targów Polagra Food 2018.

Znak PDŻ jest szczególnie cenny – to jedno z najbardziej uznanych wyróżnień polskiej branży rolno-spożywczej.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas

Zemaitijos pienas – europejskie przedsiębiorstwo przetwórstwa produktów mlecznych z Litwy

Źródło: Žemaitijos pienas   Dodano: 2018-05-29 10:03:58

W Europie Litwa jest zwana krajem bałtyckiego bursztynu z toczącymi czystą wodę rzekami i ukrytymi w zielonych gajach błękitnymi jeziorami. W tym cudownym kraju swe tradycje od 1924 r. pielęgnuje przedsiębiorstwo przetwórstwa produktów mlecznych Žemaitijos pienas.

Przekazywane z pokolenia na pokolenie doświadczenie oraz unikatowe receptury zapewniają asortyment ponad 67 produktów mlecznych, które charakteryzują się wspaniałym smakiem, zapewnionym bezpieczeństwem i doskonałą jakością.

czytaj więcej »

Nowa kampania marki Arla Apetina

Źródło: Arla Foods   Dodano: 2018-05-22 11:13:06

16 kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa marki Arla Apetina „Codziennie baw się smakiem”, która zachęca do odkrywania nowego oblicza codziennych posiłków. Wystarczy urozmaicić swoje codzienne posiłki produktami marki Arla Apetina, aby zmienić ich charakter i nadać im nowe oblicze.

czytaj więcej »

Raisio: Benecol – ta sama skuteczność w nowej odsłonie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-21 08:02:55

Benecol, znana marka produktów do smarowania ze stanolami roślinnymi o klinicznie udowodnionej skuteczności w obniżaniu cholesterolu, zyskała tej wiosny nowy wizerunek. Nowe opakowania podkreślają smak produktów i zachęcają do włączenia Benecolu do swojej diety, nie tylko poprzez smaczne i zdrowe kanapki, ale również używanie go do gotowania, pieczenia i duszenia.

czytaj więcej »

Jana (ŚSM): Kefir brzoskwiniowy – nowy smak w ofercie mleczarni

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-16 08:17:11

Do oferty mleczarni dołączył nowy smak kefiru, a wszystkie pozostałe zmieniły szatę graficzną.
Kefiry naturalne i smakowe to wspaniałe, orzeźwiające napoje mleczne, ukwaszone przy pomocy żywych kultur drobnoustrojów. Odznaczają się wysokimi walorami odżywczymi, a ponadto są naturalnym źródłem wapnia i białka. Codzienna szklanka smacznego kefiru doskonale gasi pragnienie i orzeźwia, równocześnie dostarczając cennych składników pokarmowych.

czytaj więcej »

Euroser Dairy Group: Gama serów twardych Formagia

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-11 08:28:54

Formagia to gama serów zainspirowana włoską tradycją.
W portfolio marki znajdują się sery miękkie, takie jak: mozzarella, mascarpone, ricotta, a także sery twarde, dostępne w wersji tartej oraz w kawałku 180 g (zapakowanym w kartonik).

czytaj więcej »

Hochland Polska: Nowe sery żółte: Pizza & Pasta oraz Burger & Toast

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-02 08:17:22

Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu. Nowości dostępne będą na rynku już od maja, a ich sprzedaż wspierać będzie ogólnopolska kampania promocyjna 360°.
Ser gruby w plastrach Burger & Toast to specjalny gatunek sera – Cagliata w formie grubych plastrów. Ser ten jest doskonały do przygotowania burgerów i tostów – pod wpływem temperatury topi się, a jednocześnie pozostaje ciągnący, aromatyczny i doskonały w smaku, czyli taki, jaki powinien być idealny ser w burgerach.

czytaj więcej »

Hochland Polska: Nowa gama produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-27 08:17:34

Firma Hochland Polska przygotowała produkty na grilla w alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe w czterech wariantach dwupaków z serem camembert w różnych smakach: Camembert naturalny 2x100 g, sugerowana cena detaliczna 7,49 zł; Camembert z ziołami i Camembert z kolorowym pieprzem 2x100 g, sugerowana cena detaliczna 7,49 zł; Camembert naturalny 2x100 g z sosem żurawinowym 65 g, sugerowana cena detaliczna 7,99 zł; Camembert z ziołami i Camembert z kolorowym pieprzem 2x100 g wraz z sosem żurawinowym 65 g, sugerowana cena detaliczna 7,99 zł

czytaj więcej »

Euroser: Rozwój Konceptu Fresh Pack

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-20 08:05:52

Misją Euroser Dairy Group jest ciągły rozwój i poszukiwanie najlepszych rozwiązań na miarę potrzeb naszych klientów. Firma Euroser Dairy Group jako pierwsza w Polsce zaproponowała kompleksową usługę jaką jest Fresh Pack Concept, który w ostatnim roku bardzo dynamicznie się rozwinął i zmienił trendy na całym rynku i postrzeganie sprzedaży tradycyjnej. Dostarczane produkty w ramach konceptu są gotowe do sprzedaży – pokrojone, zapakowanie i ometkowane.

czytaj więcej »

© wieluń (sdm)

Kulinaria: Wieluń (SDM) - Pełnoziarnista tarta ze szparagami

Źródło: Wieluń (SDM)   Dodano: 2018-04-18 09:01:40

Właśnie rozpoczyna się sezon szparagowy! Spośród trzech odmian wybraliśmy te zielone, bo cenimy ich aromatyczny i wyrazisty smak. Doskonale sprawdzają się jako składnik pełnoziarnistej tarty, wypełnionej aksamitną masą, przygotowaną na bazie twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Ulubiony. Uniwersalny charakter potrawy sprawia, że może być serwowana na śniadanie, obiad, lunch lub kolację. Doskonale smakuje zarówno na ciepło, jak i na zimno. Stanowi także apetyczną i efektowną przekąskę podczas wiosennych przyjęć na świeżym powietrzu.

czytaj więcej »

© hochland polska

Almette: 100% naturalnych składników, 100% przyjemności!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-03-29 09:22:28

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów, czyli „bez GMO”.

czytaj więcej »

© grupa raben

Grupa Raben: Ewald Raben Przedsiębiorcą Roku w Niemczech

Źródło: Grupa Raben   Dodano: 2018-03-26 13:12:37

Grupa Raben jest firmą rodzinną, której podstawową wartością jest przedsiębiorczość. Firma prężnie rozwija się na rynku niemieckim od 2005 roku. W stycznia 2018 r. Raben Trans European Germany uruchomiła swoją własną, niezależną sieć dystrybucyjną w Niemczech. Z kolei 23 marca br. Ewald Raben, CEO Grupy Raben, został uhonorowany nagrodą LEO 2018 w kategorii „Przedsiębiorca Roku” przyznaną przez Deutsche Verkehrs-Zeitung. Ewald Raben odebrał nagrodę w czasie uroczystej gali w Curiohaus w Hamburgu.

czytaj więcej »

Łowicz (OSM) przedstawia plastry serów żółtych w nowej odsłonie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-14 08:04:29

Plastry w opakowaniach o gramaturze 150 g to ulubiona forma konfekcjonowanego sera żółtego w opinii naszych klientów. To porcja, która idealnie wystarcza na wspólny rodzinny posiłek. Łatwo się też przechowuje, ponieważ opakowanie posiada opcje otwórz-zamknij.

Zmodyfikowana szata graficzna zachęca apetycznymi aranżacjami, jasnymi kolorami i wyraźnym regionalnym motywem, który jest spójny z resztą produktów łowickich. Smaki dostępne w nowych opakowaniach to Gouda, Edamski, Salami, Ementaler i Tylżycki.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)
© spomlek (sm)

Bursztyn na elitarnym konkursie kulinarnym Bocuse d’Or

Źródło: Spomlek (SM)   Dodano: 2018-03-06 14:19:07

Najbardziej prestiżowy konkurs kulinarny na świecie Bocuse d’Or swoje polskie eliminacje miał 27 i 28 lutego w Radisson Blue Sobieski Hotel Warsaw. Szefowie kuchni z Polski rywalizowali o tytuł najlepszego, aby sprawdzić swoje siły na finale światowym w Turynie. Parterem konkursu był Bursztyn.
W polskich eliminacjach wzięło udział ośmiu kucharzy, którzy na oczach publiczności przygotowywali dwa pokazowe dania. Nad przebiegiem i oceną konkursu czuwało jury na czele z Head Chefem Jarosławem Walczykiem. Zwycięzcą został Dawid Szkudlarek z restauracji Folwark Folińscy w Wysokiej nieopodal Gorzowa Wielkopolskiego.

czytaj więcej »

Marka Biedronka wiceliderem XIV Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek redakcji dziennika „Rzeczpospolita”

Źródło: Jeronimo Martins   Dodano: 2018-03-05 10:33:38

Raport opracowano przy pomocy ekspertów firmy doradczej BTFG Advisory. W tegorocznej edycji rankingu marka Biedronka zanotowała wzrost wartości o 1% w stosunki do ubiegłego roku. Pozwoliło jej to trzeci rok z rzędu utrzymać drugie miejsce w klasyfikacji najdroższych rodzimych brandów. Biedronka jest także niekwestionowanym liderem wśród marek obecnych na polskim rynku handlowym. Eksperci branżowi potwierdzają, że jej sukces w rankingu to nie tylko efekt przychodów, które przekroczyły 11 mld euro w 2017 roku, ale także skutecznego repozycjonowania marki, czyli dokonanej w ostatnich latach przemiany ze sklepu typowo dyskontowego w sklep z rozbudowaną ofertą produktów m.in. w kategorii żywności ekologicznej, produktów premium czy artykułów przemysłowych.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25