Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: kraj - przetwórcy (strona 4 z 14)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Emsur Poland świętuje 20-lecie działalności

Źródło: Emsur Polska   Dodano: 2018-05-17 12:01:20

8 czerwca 1998 roku w podwarszawskim Józefowie postała jedna z pierwszych fabryk dywizji produkującej elastyczne opakowania - Emsur Poland. Początkowo fabryka była dedykowana sektorowi mleczarskiemu oferując głównie wieczka i banderole do produktów mlecznych, drukowane metodą rotograwiury. Z biegiem lat portfolio produktów oferowanych przed Emsur Poland poszerzyło się o rękawy termokurczliwe, monofolie oraz laminaty wielowarstwowe.
Lokalizacja fabryki w centralnej Polsce sprawia, że obejmuje ona szeroki obszar dostaw zarówno na terenie Polski jak i w krajach Europy Wschodniej i Zachodniej.

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Nowa odsłona Zsiadłego Mleka

Źródło: Piaski (OSM)   Dodano: 2018-05-14 08:41:23

Spółdzielnia Piaski (OSM) wprowadza na rynek Zsiadłe Mleko w nowej odsłonie. Sztandarowy produkt firmy w odmienionym opakowaniu będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
Dotychczasowy kubek o pojemności 350 g został zastąpiony przez nowe, wygodne opakowanie w formie miski o tej samej gramaturze.
Bardzo uważnie obserwujemy trendy, również na rynku opakowań, dlatego uwzględniając potrzeby naszych klientów zdecydowaliśmy się wprowadzić małe modyfikacje w przypadku Zsiadłego Mleka. Przy czym chcemy wyraźnie podkreślić, że ta metamorfoza dotyczyła tylko formy opakowania, natomiast wysoka jakość oraz tradycyjny, pyszny smak produktu pozostały bez zmian. Jesteśmy przekonani, że nowa odsłona spotka się z pozytywnym odbiorem wśród konsumentów – podkreśla Andrzej Grochoła, Kierownik ds. Marketingu w Piaski (OSM).

czytaj więcej »

Skierniewice (OSM): Mozzarella sałatkowa w postaci walca

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-14 08:39:11

Mozzarella sałatkowa w postaci walca to nowość w ofercie mleczarni Skierniewice (OSM)
Ma formę walca o wadze ok. 600 g i średnicy 6 cm.
Mozzarella sałatkowa przeznaczona jest do krojenia w plastry, może posłużyć do dekorowania pizzy lub przygotowania kanapek i zapiekanek.

czytaj więcej »

Mlekovita Wiodącym Polskim Eksporterem Żywności

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2018-05-11 14:03:39

Mlekovita nieustannie pracuje na umocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku polskim, ale i międzynarodowym. Właściwy kierunek obranej drogi rozwoju potwierdza kolejna nagroda odebrana podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Firmę Mlekovita uhonorowano tytułem Wiodący Polski Eksporter Żywności – Leading Polish Food Exporter w konkursie odbywającym się pod honorowym patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a organizowanym przez Stowarzyszenie im. Eugeniusza Kwiatkowskiego przy współudziale Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich i World Trade Center Poznań. Inicjatywa ma na celu promocję polskiej żywności i jej producentów oraz budowanie siły polskich marek.

czytaj więcej »

Smaki sezonu Almette: 100% naturalnych składników! 100% przyjemności!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-05-10 16:24:01

W maju startuje najnowsza kampania marki Almette pod hasłem”Smaki sezonu Almette”. Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend „ogrodniczy”, czyli modę na naturalne, najlepiej samodzielnie wysiane i wyhodowane warzywa. Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.

czytaj więcej »

mońki (msm)

Polski smak na podium: Aldamer MSM Mońki z tytułem „Doceń polskie”

Źródło: Mońki (MSM)/Sfera PR   Dodano: 2018-05-10 15:29:53

Znamy już wyniki XXVIII certyfikacji Programu Promocyjnego \"Doceń polskie\". W tegorocznej atestacji certyfikatem odznaczony został ser Aldamer Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej w Mońkach. To już kolejny po serku topionym kremowym produkt mleczarni Mońki (MSM), który zdobył to prestiżowe wyróżnienie.
Program „Doceń polskie” realizowany jest już od 7 lat, a przyświecającym mu celem jest zwrócenie uwagi odbiorców na najlepsze spośród dostępnych na polskim rynku produktów. Nad wyłonieniem laureatów czuwa Loża Ekspertów, którą tworzą specjaliści i technolodzy z branży żywieniowej oraz członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.

czytaj więcej »

Mlekovita największym triumfatorem targów Polagra Food 2018!

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2018-05-10 15:20:15

Podczas pierwszego dnia Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food 2018 Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński odebrał najwięcej wyróżnień. Wśród 18 nagród znalazło się aż 8 Złotych Medali, statuetka Acanthus Aureus za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej, 9 znaków Poznaj Dobrą Żywność oraz Statuetka „Honorowego Hipolita”.
Mlekovita od lat bierze udział w największej w kraju branżowej imprezie wystawienniczej Polagra Food organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich, których tradycja sięga blisko 100 lat wstecz. Udział w targach to jeden z nieodłącznych elementów strategii marketingowej, wspomagający profesjonalny wizerunek marki Mlekovita. Wydarzenie to jest też doskonałą okazją do bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi i biznesowymi.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas

Kulinaria: Zemaitijos pienas: Sałatka z warzyw i twardego sera Dziugas

Źródło: Žemaitijos pienas   Dodano: 2018-05-07 10:11:04

Przygotowanie:
Wszystkie warzywa pokroić w kostkę, a następnie gotować w osolonej wodzie po ok. 5 minut.
Przełożyć do naczynia z zimną wodą i kostkami lodu, by zatrzymać proces gotowania. W ten sposób warzywa pozostaną na zewnątrz miękkie, jednak w środku będą nieco chrupiące i zachowają swój kształt.
Ostudzone warzywa osuszyć ręcznikiem kuchennym i przełożyć na talerz. Wymieszać z oliwą, olejami i posiekanymi orzechami. Doprawić solą i pieprzem. Podawać posypane serem Džiugas.

czytaj więcej »

Jana (ŚSM): Nowe smaki serków owocowych: ananasowy i wiśniowy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-07 08:49:56

Serki twarogowe stanowią połączenie twarożku homogenizowanego i owoców lub słodkich dodatków, co nadaje im charakter deserów mlecznych. Zawierającą w swoim składzie wysokowartościowe białko i łatwo przyswajalne węglowodany, bez syropu glukozowo-fruktozowego. Dlatego są cennym uzupełnieniem codziennej diety, posiadają orzeźwiający czekoladowy lub owocowy smak. Asortyment serków owocowych zyskał nową szatę graficzną.

czytaj więcej »

Trzy złote medale dla mleczarni Łowicz (OSM)

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2018-04-30 14:03:52

Krajowa Ocena Masła i Mlecznych Produktów Wysokotłuszczowych 2018 odbyła się podczas XI Euroforum Polskiego Mleczarstwa w Rzeszowie. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży mleczarskiej. Produkty zgłoszone przez polskich producentów były oceniane przez Komisję Superarbitrów i Zespoły Arbitrów Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy. Za podstawę oceny przyjęto badania wykonane przez Laboratorium Oceny Żywności i Diagnostyki Zdrowotnej SGGW. Na ostateczny werdykt składały się również takie czynniki, jak: ocena sensoryczna, prawidłowe oznakowanie, a także estetyka i funkcjonalność produktu.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek: Nowe, wiosenne kształty Fiko i Przyjaciele

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-30 08:04:38

Fiko i Przyjaciele Ser Gouda to plasterki żółtego sera, cechujące się nietuzinkowymi kształtami. Nowe, wiosenne kształty – motylki i pieski, zapraszają zarówno małych, jaki i dużych smakoszy do pysznych kanapek z wesołymi postaciami. W jednym plasterku sera Fiko znajduje się tyle samo wapnia, co w szklance mleka. Sery Fiko nie zawierają konserwantów, a także stanowią bogate źródło wapnia.

czytaj więcej »

Benecol wspiera fundację Wings for Life

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-27 09:35:48

Już 6 maja odbędzie się kolejna edycja charytatywnego Biegu Wings For Life World Run. Cały dochód z opłat rejestrowych przekazywany jest na badania nad rdzeniem kręgowym. Akcja odbywa się pod hasłem „Biegniemy dla tych, którzy nie mogą”. W tym roku partnerem i sponsorem tego wydarzenia jest marka Benecol, która przez swoją obecność zwraca uwagę na problem wysokiego cholesterolu, który dotyka coraz młodszych Polaków i to nawet tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia.

czytaj więcej »

Produkty bez laktozy Grupy Mlekovita zwycięzcami XVII Krajowej Oceny Masła i Mlecznych Produktów Wysokotłuszczowych

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2018-04-26 14:07:52

Masło Polskie bez laktozy oraz śmietana Polska 18% bez laktozy zostały nagrodzone medalami za zajęcie 1. miejsca podczas XVII Krajowej Oceny Masła i Mlecznych Produktów Wysokotłuszczowych, która odbyła się podczas Euroforum Polskiego Mleczarstwa w Rzeszowie w dniach 17-20 kwietnia 2018 roku.
Powołany przez organizatorów Euroforum – Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy i Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny – zespół ekspertów z zakresu mleczarstwa dokonał oceny sensorycznej i oceny prawidłowości oznakowania, estetyki i funkcjonalności produktu oraz dodatkowych informacji na opakowaniu. Specjaliści oceniali masła i produkty wysokotłuszczowe.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop promuje codzienne jedzenie śniadań

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-04-25 09:49:32

24 kwietnia br tyski producent serków topionych i masła klarowanego wziął udział w Europejskim Dniu Jedzenia Śniadania, organizowanym przez Dziennik Zachodni (Polska Press). Podczas imprezy, która odbyła się na Stadionie Śląskim w Chorzowie, zostały zorganizowane warsztaty kulinarne dla najmłodszych, w ramach których dzieci przygotowywały kanapki oraz dania, także na bazie serków topionych.

czytaj więcej »

Lactalis Polska: Nowe smaki Jovi Duet w nowej edycji piłkarskiej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-25 08:30:30

Firma Lactalis Polska wprowadziła na rynek trzy nowe, zaskakujące połączenia smakowe – Agrest z Czerwoną Porzeczką, Gujawa z Morelą oraz Grejpfrut z Maliną. Nowa szata graficzna nawiązuje do piłki nożnej oraz do zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018, tym samym wyróżniając produkt na półce sklepowej. Nowe warianty smakowe, tak jak dotychczasowe smaki Jovi Duet, stanowią idealną przekąskę „on-the-go” dla ludzi zabieganych i zapracowanych, a dzięki swojemu poręcznemu zamknięciu nie wyleją się w żadnej torbie lub plecaku.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25