Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe kraj - handel (strona 1 z 21)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Mobilne sklepy ułatwiają życie w izolacji

Źródło: Eurocash   Dodano: 2020-04-03 14:51:22

„abc na kołach”, rozwijana przez Grupę Eurocash sieć agencyjna, prowadząca mobilną sprzedaż produktów żywnościowych w małych miejscowościach i wsiach, gdzie brakuje sklepów stacjonarnych, wprowadziła możliwość zamówienia sklepu na telefon.

Klient zainteresowany zrobieniem zakupów dzwoni na specjalną infolinię (+48 502 004 320) lub pisze maila na adres: kontakt@abcnakolach.pl i dowiaduje się, czy w jego okolicy działają mobilne sklepy „abc na kołach”. Jeśli tak, infolinia kontaktuje go z jednym ze 100 agentów sieci, który po poznaniu potrzeb i lokalizacji klienta oraz po ocenie własnych możliwości czasowych przyjeżdża auto-sklepem pod dom klienta. Sklepy „abc na kołach” mają swoich stałych klientów, dla których agenci tworzą harmonogramy i trasy przejazdów. Dlatego ich zmiana wymaga każdorazowo decyzji agenta. W przeciwieństwie do handlu on-line klient nie musi od razu deklarować zakupu określonych towarów. Ostateczną decyzję może podjąć już podczas zakupów w sklepie na kołach.

czytaj więcej »

Łaciate Junior w nowym opakowaniu 0,5 litra

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2020-03-16 13:42:35

Łaciate Junior z mleczarni Mlekpol (SM) to mleko specjalnie stworzone z myślą o dzieciach. Zawartość tłuszczu w mleku Junior wynosi 3,8% co powoduje, że jego właściwości są najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Łaciate Junior ma wyjątkowo kremowy smak. To również solidna porcja zdrowej, dobrze przyswajalnej energii zapewniająca dzieciom i młodzieży prawidłowy rozwój. Mleko Łaciate Junior jest źródłem wapnia, pełnowartościowego białka, magnezu, potasu, witamin z grupy B oraz witamin rozpuszczalnych w tłuszczach: A, D i E. Teraz Łaciate Junior dostępne również w nowym opakowaniu o pojemności 0,5 litra.

czytaj więcej »

Green Factory Logistics z certyfikatem usług Bio

Źródło: Green Factory Logistics   Dodano: 2020-01-28 21:19:28

Kategoria żywności ekologicznej jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się sektorem rynku spożywczego w Polsce a jej obecność w sieciach handlowych i dyskontach sprzyja popularyzacji i dostępności oferty Bio produktów. Trend Bio to nie tylko rozwój upraw, produkcji i przetwórstwa, ale również usług związanych z całym łańcuchem dostaw, w którym istotnym punktem jest logistyka, transport i magazynowanie.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-01-21 08:10:21

Czy warto dostosować się do bieżących mód żywieniowych? – Wszystko zależy od okoliczności – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Bo mody na niejedzenie laktozy lub glutenu przemijają, ale moda na polskie i dobre jakościowo produkty to trend, który z pewnością będzie się rozwijać i do którego warto się dostosować.

– Nasze produkty od kilkudziesięciu lat cieszą się ogromną popularnością, na co główny wpływ ma ich jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji. To właśnie dzięki tej jakości nasze produkty doskonale sprawdzają się nie tylko na kanapkach, ale także podczas gotowania/pieczenia/smażenia, co sprawia, że można ich użyć zarówno do sałatek czy domowych zup, sosów, mięs lub zapiekanek – opowiada Aneta Będkowska.

czytaj więcej »

Nowy serek wiejski Łaciaty w linii produktów bez laktozy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-01-13 15:23:12

Mleczarnia Mlekpol (SM) w Grajewie wprowadza do swojej oferty nowy serek wiejski Łaciaty bez laktozy. Dzięki zastosowanym procesom rozkładu laktozy na cukry proste, serek wiejski zachowuje naturalny mleczny smak oraz cenne wartości odżywcze.

Łaciate to najbardziej rozpoznawana marka mleczarska w Polsce. Mlekpol (SM), właściciel marki, wprowadza nowy serek wiejski Łaciaty, przyjazny konsumentom nie tolerującym cukru mlecznego. Pyszny serek wiejski w wersji bez laktozy to idealne rozwiązanie dla osób, które nie chcą rezygnować z dobroczynnych właściwości produktów mlecznych. Serek znakomicie komponuje się z owocami, warzywami czy bakaliami, jest też doskonałą bazą past do kanapek i niezastąpionym składnikiem wielu dań. Serek wiejski to źródło naturalnego białka, które przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej, dlatego szczególnie polecany jest jako element diety po wysiłku fizycznym.

czytaj więcej »

North Coast: Wegańskie napoje z serii Body & Future

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-01-07 00:35:40

Oferta North Coast poszerzyła się o innowacyjne wegańskie na­poje z serii Body & Future, produkowane przez słowacką firmę Mc Carter. Do asortymentu wprowadzono 4 napoje: orzechowy, migdałowy, kokosowy oraz owsiany.

Napoje roślinne Body & Future wytwarzane są z wysokiej ja­kości świeżych surowców, które podlegają tylko krótkotrwałej, delikatnej pasteryzacji co pozwala na zachowanie lepszych wa­lorów odżywczych i smakowych ale wymaga przechowywania w temperaturze od 1°C do 8°C. Napoje orzechowe wyróżniają się największą zawartość orzechów, migdałów i kokosa, spośród wszystkich takich produktów oferowanych przez konkurencję. Cała linia produktów wytwarzana jest bez dodatku cukru i sztucz­nych dodatków, wzbogacona o ekstradawką wapnia i witaminy D3.

czytaj więcej »

© sertop
© sertop

Sertop: Rozgrzej się zimą

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-11-20 14:48:41

– Upodobania konsumentów zmieniają się w zależności od pory roku – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Teraz, kiedy jest chłodno, coraz częściej sięgamy po ciepłe i rozgrzewające zupy, a idealnym dodatkiem do nich są serki topione, których ze względu na doskonałą jakość można używać do gotowania. Produkty te nie tylko wzbogacają obiadowy posiłek w solidną porcję białka, ale także nadają im kremową konsystencję i głębię smaku, w zależności od rodzaju wykorzystanego w nich dodatku. 

czytaj więcej »

Mlekpol (SM): Konkurs Milko

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2019-11-17 17:11:43

Marka Milko od lat konsekwentnie promuje zdrowy styl życia. Tym razem Milko przygotowało konkurs, którego celem jest zachęcanie do aktywności fizycznej także jesienią i zimą. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – inteligentne wagi i opaski monitorujące. Zasady konkursu są dostępne tutaj.

Naturalne napoje fermentowane wspomagają zdrowie i są ważnym składnikiem diety człowieka. Ze względu na swoje właściwości są szczególnie polecane osobom prowadzącym aktywny tryb życia. W ofercie Milko można znaleźć najwyższej jakości jogurty, maślanki oraz kefiry, które są także dostępne w wielu wersjach smakowych.

Konkurs trwa do 1.12.2019. Organizator zaprasza do udziału!

czytaj więcej »

Grupa Mlekovita: Nowe smaki Serków Wypasionych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-11-04 08:49:04

Mlekovita regularnie rozbudowuje swoje portfolio produktów kanapkowych – teraz w rodzinie śmietankowych serków Wypasionych po-jawiły się trzy nowe smaki: z suszonymi pomidorami, z czosnkiem i z chrzanem. Dzięki kremowej konsystencji Wypasiony serek śmietankowy kanapkowy jest idealny na każdą okazję: pyszne śniadanie, szybką przekąskę, smaczny podwieczorek czy kolację. Polecany jest nie tylko do smarowania pieczywa i  tostów, ale również jako dodatek do krakersów, składnik dipów, przekąsek, wytrawnych kremów, sosów czy farszów do mięsa i ryb.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie
© hochland polska

Almette to 11 tys. ton sprzedanych wyrobów. Balon Almette komunikuje walory marki

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-10-16 10:17:14

W Polsce marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, ale ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty. Hochland Polska sprzedaje rocznie ponad 11000 ton Almette, to ponad 73 miliony skopków, czyli niemal po dwa skopki na statystycznego Polaka! Dostępnych jest sporo różnych smaków, także wersja mini z czterema porcjami w jednym opakowaniu. Więcej informacji, a także inspiracji kulinarnych znajduje się na stronie www.almette.pl. Sukces Almette w Polsce wspiera także kreatywny marketing, a jednym z przykładów szczególnie atrakcyjnego wariantu komunikacji marki od zeszłego roku jest balon Almette!

czytaj więcej »

Złoty płatnik od Euler Hermes dla Polomarket za zachowanie najwyższych standardów płatniczych

Źródło: Polomarket   Dodano: 2019-10-10 09:42:51

Polomarket osiągnął najwyższe standardy dyscypliny płatniczej, spełniając wszystkie rygorystyczne kryteria procesu weryfikacyjnego. Program Analiz Należności Euler Hermes wyłania rzetelnych partnerów biznesowych. Według udostępnionych informacji jedynie 6% firm działających na polskim rynku spełnia te kryteria.

czytaj więcej »

Mlekpol (SM) poszerza portfolio Łaciatych serków śmietankowych

Źródło: Mlekpol (SM)   Dodano: 2019-10-03 14:51:43

Śmietankowe serki do smarowania Łaciate swą popularność zawdzięczają bogactwu smaku oraz naturalnym składnikom użytym w procesie wytwarzania. Mleczarnia Mlekpol (SM) z siedzibą w Grajewie wprowadza nowy produkt w rodzinie Łaciatej – serek śmietankowy z kurkami.

Mlekpol oferuje serki śmietankowe pod marką Łaciaty w 9 smakach: naturalny, z chrzanem, z czosnkiem, meksykański, z cebulą i szczypiorkiem, z suszonymi pomidorami, z ziołami, z zielonymi oliwkami oraz z łososiem i koperkiem.

czytaj więcej »

od lewej: Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market; Ewa Serafin, Trade Marketing Administration Manager i Daiva Budzinskaitė International Events Manager. © zp

Džiugas na V Festiwalu Wina i Sera w Katowicach

Źródło: Žemaitijos pienas   Dodano: 2019-09-30 15:49:08

Firma Žemaitijos pienas wzięła udział w V Festiwalu Wina i Sera w Katowicach, który odbył się w terminie 13-15 września 2019 r. W Festiwalu oprócz polskich producentów udział wzięli też producenci wina i sera z różnych zakątków Europy, m.in. z Węgier, Włoch, Francji, Hiszpanii, Austrii, Mołdawii, Gruzji i z Bałkanów. Była to doskonała okazja do spróbowania znakomitych serów długodojrzewających marki Džiugas.

czytaj więcej »

Sertop – Mamy to!

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-09-23 14:46:32

Tyski producent serków topionych wypuścił na rynek pierwszą partię produktów ze zmienioną szatą graficzną. Tak jak zapowiedział Sertop, zmiany w wyglądzie pozostałych serów będą wprowadzane stopniowo, a sam skład nie ulegnie zmianom. Niezmieniony pozostanie jedynie logotyp.

czytaj więcej »

Kuchnia do wygrania – w konkursie Lewiatana - identyczna jak z domku Almette!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-09-10 10:35:48

Trwa czwarta edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont! Dodatkowo codziennie będą losowane nagrody o wartości 7 x 1000 zł. W loterii może wziąć udział każdy, kto dokona zakupu puszystego serka Almette i zarejestruje kod z opakowania lub wyśle SMS.

Przy okazji Loterii Almette z domkiem - w terminie do 22.09.2019 w Lewiatanie trwa dodatkowy konkurs, w którym będzie można wygrać kuchnię identyczną jak z domku Almette.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25