100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe kraj (wszystkich: 2131, strona 5 z 143)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Bochnia (OSM): Mleko w szklanej butelce od krów rasy Polska Czerwona

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-13 08:15:37

Bochnia (OSM) wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła do sprzedaży mleko w szklanej butelce od krów Rasy Polska Czerwona. Jest to jedyne na polskim rynku mleko w szklanej butelce dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej. Wyjątkowość tego produktu podkreśla fakt, że mleko pochodzi od krów rasy Polska Czerwona.

Rasa ta objęta jest ochroną zasobów genetycznych i jest hodowana w rejonach podgórskich i górskich, odznacza się dużą odpornością, zdrowotnością i długowiecznością a dzięki tradycyjnemu żywieniu opartemu na letnim wypasie pastwiskowym mleko tej rasy posiada szczególnie wysoką wartością biologiczną – wysoką zawartość białka, tłuszczu i suchej masy oraz ma większą zawartość kwasów CLA.

czytaj więcej »

Bactoforce: Test Ryboflawiny: kontrola mycia i domywania

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2020-03-11 08:02:13

Podczas pracy z zamkniętymi i zautomatyzowanymi liniami technologicznymi, dobrze działający system CIP jest niezbędny do zarządzania jakością produkcji. Walidacja instalacji CIP często opiera się na analizie cieczy CIP. Inspekcję można wykorzystać jako uzupełnienie, identyfikując pierwotną przyczynę nieprawidłowości ujawnionych w analizie.

Zaletą kontroli wizualnej jest to, że ujawnia obszary, do których automatyczne mycie nie może dotrzeć. Ujawnia biofilm w zbiornikach lub pozostałości w rurach, które często są spowodowane wadami mechanicznymi w układzie CIP (np. wadliwa turbina) lub błędami projektowymi (np. ślepe zaułki w rurach).

czytaj więcej »

© pim

Uczniowie dobrze się bawią i kształtują właściwe nawyki żywieniowe

Źródło: Polska Izba Mleka   Dodano: 2020-03-09 11:21:42

Ciekawe konkursy, spotkania z mlecznymi bohaterami, mleczne gadżety - m.in. na takie atrakcje mogą liczyć uczniowie palcówek, które zgłosiły się do udziału w programie "Mamy kota na punkcie mleka" sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka. Program ten jest realizowany przez Polską Izbę Mleka oraz we współpracy z Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

czytaj więcej »

© hochland polska
© hochland polska

Zero waste w praktyce: inspiracje kulinarne Hochland

Źródło: Hochland Polska / Quality PR   Dodano: 2020-03-09 08:59:53

Na początku marca odbyły się wyjątkowe warsztaty kulinarne Hochland według idei zero waste. Wydarzenie poprowadzili: Damian Kordas, utalentowany kucharz młodego pokolenia i Jagna Niedzielska, propagatorka ruchu Zero Waste w Polsce. W spotkaniu uczestniczyli influencerzy, którzy pod okiem ekspertów zgłębiali tajniki gotowania zgodnie z filozofią niemarnowania żywności, przyrządzając pyszne dania z serami kremowymi Hochland.

Edukacja, która inspiruje

Warszawskie Comfort Food Studio za sprawą Hochland zamieniło się w kreatywną przestrzeń, w której gotowanie połączyło się z edukacją. Spotkanie rozpoczął Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska, który wprowadził uczestników w świat serów. Podkreślił, że sery kremowe mają szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań. Oprócz tego, że znakomicie smakują na kanapce można wykorzystać je jako składnik farszu, dodatek do zup, sosów czy sałatek. Nadają smak każdej potrawie.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek: Napoje wegańskie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-09 08:00:35

Nutrii Vege to nowa marka w kategorii produktów alternatywnych skierowanych do osób, które z różnych powodów rezygnują ze spożywania produktów odzwierzęcych. Grupa Polmlek w odpowiedzi na zapotrzebowanie na wegańskie odpowiedniki codziennych produktów nabiałowych wprowadza na rynek nową serię napojów roślinnych. Napoje Nutri Vege to bardzo smaczna i zdrowa alternatywa dla mleka. Idealnie sprawdzają się jako dodatek do kawy, do płatków, jako zamiennik mleka w klasycznych przepisach na domowe desery, wypieki, ale przede wszystkim są bardzo smaczne, zdrowe i doskonale smakują jako codzienny napój.

czytaj więcej »

Mlekpol (SM) rozpoczął współpracę z programem „MasterChef Junior”

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2020-03-06 09:34:54

Mlekpol (SM) dołączył do grona sponsorów programu „MasterChef Junior”, którego kolejna edycja rozpocznie się już w marcu. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa będzie aktywnie lokować swoje produkty najbardziej rozpoznawanych marek mleczarskich w Polsce.

Po sukcesach programu „Doradca Smaku”, w którym produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa pojawiły się w przepisach z całego świata, współpraca ze stacją TVN została rozszerzona o kolejny popularny format „MasterChef Junior”. W programie bierze udział 40 najbardziej utalentowanych młodych kucharzy w wieku od 8 do 13 lat wyłonionych w eliminacjach. Zmierzą się oni z przepisami i wyzwaniami przygotowanymi przez jury w składzie Ania Starmach, Mateusz Gessler i Michel Moran.

czytaj więcej »

Žemaitijos pienas: Wielkanocna odsłona ulubionych produktów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-06 08:01:51

Firma Žemaitijos pienas, z myślą o nadchodzącej Wielkanocy oraz zbliżającej się powoli wiosny, przygotowała limitowane warianty swoich najbardziej rozpoznawalnych produktów w wersji wielkanocno-wiosennej.

Nową szatę graficzną otrzymał najbardziej popularny w Polsce ser Džiugas Mild dojrzewający 12 miesięcy – teraz w wyjątkowym świątecznym opakowaniu – przekąska serowa Pik-Nik dla dzieci oraz uwielbiane przez konsumentów batoniki twarogowe Magija.

czytaj więcej »

© hochland polska

Startuje nowa akcja „Łąki pod ochroną Almette”

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2020-03-04 09:19:34

Łąki to bardzo ważny element przyrody, który ma kluczowe znaczenie dla zachowania biologicznej różnorodności ekosystemu. Łąki chronią środowisko, regulują cykle biochemiczne oraz umożliwiają gromadzenie w glebie substancji organicznych. Właśnie wystartowała nowa akcja „Łąki pod ochroną Almette”.

czytaj więcej »

Sertop: Ser smażony domowy z kminkiem w nowej szacie graficznej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-02 08:00:44

Produkt wytwarzany zgodnie z recepturami gospodyń, bardzo nawiązujący do korzeni polskiej kuchni, zwłaszcza śląskiej i wielkopolskiej. Lekkostrawny i łatwo przyswajalny, wytwarzany przy użyciu chudego twarogu, idealny na śniadanie.

Teraz znany ser smażony ma nowe opakowanie w żółto-niebieskich kolorach, wyróżniające się na półce sklepowej.

czytaj więcej »

Tetra Pak nagrodzona za przeciwdziałanie zmianom klimatycznym oraz ochronę lasów

Źródło: Tetra Pak   Dodano: 2020-02-25 12:49:13

20 lutego 2020 r. firma Tetra Pak została po raz czwarty doceniona za wyróżniające się działania zapewniając sobie podwójne miejsce na prestiżowej liście A prowadzonej przez międzynarodową organizację non-profit CDP, która działa na rzecz środowiska naturalnego. Tetra Pak jest jedną ze 179 firm docenionych za swoją działalność na rzecz zmniejszenia poziomu emisji CO2, minimalizacji ryzyka zmian klimatu oraz dążenia do dekarbonizacji gospodarki. To także jedna z ośmiu firm działających na rzecz zapobiegania deforestacji (uszczuplania zasobów leśnych) dokonywanej przez firmy z łańcucha dostaw – wszystko to dzięki pozyskiwaniu kluczowych zasobów ze zrównoważonych, certyfikowanych źródeł.

czytaj więcej »

Olma: Nowe smaki deseru Cavalier

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-02-24 08:09:11

Na początku 2020 r. na rynku pojawił się Deser Cavalier w odświeżonej szacie graficznej. Cavalier to jeden z pierwszych i najdłużej utrzymujących się na rynku produktów czeskiej firmy Olma, cieszący się niesłabnącym zainteresowaniem swoich stałych Klientów. Potwierdzają to liczne nagrody zdobyte w konkursie organizowanym przez Forum Mleczarskie oraz wysoki poziom sprzedaży odnotowany w ostatnich latach. Uznanie klientów, stale zmieniające się trendy i rosnące zapotrzebowanie skłoniły firmę do odświeżenia marki.

czytaj więcej »

© trepko

Trepko: Nowe rozwiązanie do pakowania masła – Seria 850

Źródło: Trepko   Dodano: 2020-02-21 07:16:37

Seria 850 została zaprojektowana do dozowania i owijania szerokiej gamy produktów pastowatych, w tym masła,  tłuszczu mlecznego z dodatkiem olejów roślinnych, margaryny w płyty i bloki o różnych kształtach i rozmiarach. Istotną cechą maszyn Serii 850 jest system dozowania bazujący na pionowej lub poziomej zasadzie działania, wspieranej przez niezawodne napędy mechaniczne, połączone z technologią serwonapędów. Jednostka dozująca z podwójnym tłokiem, umożliwia dozowanie dużych objętości produktu bez obniżenia wydajności linii.

czytaj więcej »

Kruszwica (ZT): Nowe opakowania marki Optima

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-02-19 18:34:17

Optima to najmłodsza, najbardziej innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się marka w segmencie margaryn zdrowotnych.

Z myślą o konsumentach oraz o wspólnym dbaniu o środowisko, w styczniu 2020 r. marka ukazała się w nowym, bardziej przyjaznym środowisku opakowaniu. Obecne opakowania w 100% nadają się do recyklingu, zawierają o 30% mniej plastiku, a 53% materiału kubka pochodzi z recyklingu. Dzięki tej zmianie zmniejszono o 27 ton zużycie plastiku w ciągu roku oraz emisję CO2 o 112 ton rocznie.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)/v5
© mlekpol (sm)/v5

Mlekpol (SM) na Gulfood 2020, największej imprezie branży spożywczej na Bliskim i Środkowym Wschodzie

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2020-02-19 14:28:16

– W 2019 roku Mlekpol wyeksportował 30% swojej produkcji. Ważnym odbiorcą naszych wyrobów mleczarskich są kraje Bliskiego i Środkowego Wschodu – to 7% wszystkich towarów wysłanych przez Mlekpol poza granicę kraju – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM) w Grajewie. Gulfood w Dubaju to jedno z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, a nasze produkty zawsze spotykają się tu zawsze z dużym zainteresowaniem kontrahentów, przede wszystkim ze względu na ich wyjątkową jakość. Po dotychczasowych spotkaniach na targach w Dubaju widzimy potencjał i możliwość zwiększenia swojej obecności eksportowe w tej części świata – dodaje Małgorzata Cebelińska.  

 

czytaj więcej »

© sertop

Sertop z certyfikatami jakości

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-02-17 10:57:11

Tyski producent serków topionych i smażonych otrzymał kolejne certyfikaty dla swoich produktów. Kapituła Znaku „Jakość Tradycja” z dnia 20 stycznia 2020 r. przyznała na okres trzech lat firmie Sertop uprawnienia do oznaczania znakiem „Jakość Tradycja” produktów: „Ser topiony Gouda” oraz „Ser topiony Złoty Ementaler” – Otrzymanie znaku Jakość Tradycja jest potwierdzeniem wysokiej jakości naszych produktów wynikającej z tradycyjnego charakteru i receptur. Serki topione to klasyka wśród produktów nabiałowych. System jakościowy Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego jest jednocześnie krajowym systemem jakości żywności, uznawanym od 2007r. przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij