Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: kraj (wszystkich: 1976, strona 128 z 132)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

W imię ochrony dziedzictwa kulinarnego- konferencja

Źródło: Sopexa Polska   Dodano: 2009-11-25 13:15:33

Dnia 5 listopada 2009, w Teatrze Kamienica odbyła się jednodniowa konferencja „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”, zorganizowana przez firmę Sopexa Polska.W dyskusjach udział wzięli zarówno polscy jak i francuscy eksperci. W ramach trzech paneli mówiono o ochronie dziedzictwa kulinarnego (na przykładzie oznaczeń tradycyjnych produktów rolnych i środków spożywczych), roli i znaczeniu marketingu kulinarnego oraz o kultywowaniu tradycji kulinarnych. Branża mleczarska była szeroko reprezentowana. W konferencji swoimi doświadczeniami dzielili się m.in. pan Kazimierz Furczoń, prezes Tatrzańsko- Beskidzkiej Spółdzielni Producentów „Gazdowie”, producent oscypka, bryndzy podhalańskiej oraz pani Elżbieta Zawadzka, Prezes Spółdzielni Top Tomyśl produkującej ser smażony. Sposób funkcjonowania oznaczeń we Francji prezentowała m.in. pani Nadine Ballot, przedstawicielka Narodowej Rady Oznaczeń Jakości Produktów Mleczarskich. Wśród wystawców znaleźli się także importerzy serów: Candia Polska, Urial Polska oraz Temar.

czytaj więcej »

© Danone

Ruszyła kolejna edycja Programu Grantowego Danone „Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!”

Źródło: Danone   Dodano: 2009-11-20 12:36:27

Najlepsze pomysły na organizację dożywiania dzieci, ich aktywizację oraz promocję zdrowego odżywiania mogą liczyć na wsparcie finansowe - trwa nabór wniosków do programu grantowego Danone.
Wyjątkowo w tym roku firma Danone w ramach programu grantowego „Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!” przyzna dotacje aż 40 organizacjom. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 4 grudnia 2009.
Celem Programu Grantowego Danone „Masz pomysł? Podziel się posiłkiem!” jest wsparcie inicjatyw, które funkcjonując na co dzień w społecznościach lokalnych, przeciwdziałają niedożywieniu i marginalizacji dzieci oraz młodzieży na najbardziej podstawowym poziomie, poprzez niewielkie, ale ważne projekty odpowiadające bezpośrednio na specyficzne potrzeby danej miejscowości i jej mieszkańców.
W poprzednich latach projekty realizowane w ramach programu grantowego - oprócz zwalczania niedożywienia wśród dzieci, dotyczyły także edukacji z zakresu zdrowego odżywiania i elementów ekologii. Organizatorom zależy na kontynuowaniu tego typu aktywności. Dlatego podczas wyboru będą brane przede wszystkim takie kryteria, jak:
• Minimalizowanie zjawiska niedożywienia wśród dzieci
• Edukacja, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji prozdrowotnej
• Aktywizacja społeczna i budowanie partnerstwa w środowisku lokalnym
• Elementy edukacji ekologicznej
Projekty mogą być zaplanowane na okres do 6 miesięcy.
Ważne terminy:
• do 4 grudnia – nabór wniosków
• 25 stycznia 2010 – ogłoszenie wyników konkursu
• 1 marca – 31 sierpnia 2010 – realizacja projektów grantowych
Szczegółowe informacje o konkursie, jego regulamin i wniosek grantowy, a także opisy projektów zrealizowanych w poprzednich edycjach programu, dostępne są na stronie www.podzielsieposilkiem.pl.
~~~
Program Grantowy Danone „Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!” jest częścią programu społecznego Podziel się Posiłkiem, realizowanego od 2003 roku. Organizatorami są firma Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym Banki Żywności. Do tej pory w jego ramach do dzieci trafiło ponad 9 milionów posiłków.

czytaj więcej »

© Łowicz (OSM)
© Łowicz (OSM)

Pierniczek i Serniczek Toruński

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2009-11-17 14:16:19

Oferta handlowa firmy Łowicz (OSM) wzbogaciła się o nowe produkty z rodziny deserów smakowych: Pierniczek i Serniczek Toruński. Oba wyroby nawiązują do znanych i lubianych smaków sernika i toruńskiego piernika, który jest znany i ceniony w Europie. Aby wzmocnić rozpoznawalność produktów Łowicz (OSM) ujednolicono szatę graficzną tak, aby konsument kojarzył produkt z Łowicką marką. Desery te można spożywać bezpośrednio z atrakcyjnego opakowania bez dodatków bądź udekorowane bitą śmietaną i owocami. Producent: Łowicz (OSM).

czytaj więcej »

© Łowicz (OSM)

Twaróg 1/3 kg

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2009-11-17 14:13:14

Łowicz (OSM) wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na twarogi z Łowickiej Spółdzielni wprowadził do swej oferty produkt w nowym, wygodnym i praktycznym opakowaniu: Twaróg 1/3 kg. Szata graficzna produktów nawiązuje do znanej i lubianej łowickiej stylistyki, a jego gramatura pozwala na łatwiejsze odmierzanie porcji twarogu podczas domowych wypieków i przygotowywania przekąsek. Producent: Łowicz (OSM).

czytaj więcej »

© Łowicz (OSM)

Ser sałatkowo-kanapkowy Fellada

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2009-11-17 14:09:48

Sery sałatkowo-kanapkowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem jako składniki lekkich sałatek. Firma Łowicz (OSM) wprowadziła nowe opakowanie dla znanego i cenionego produktu pod nazwą Fellada. Opakowanie ma pojemność 200 g i formę płaskiego kubka, co ułatwia wyjmowanie i krojenie sera. Producent: Łowicz (OSM).

czytaj więcej »

© Lazur (SM)

Złoty Laur Konsumenta dla Spółdzielni Mleczarskiej Lazur

Źródło: Lazur (SM)   Dodano: 2009-11-12 14:05:52

Spółdzielnia Mleczarska Lazur z Nowych Skalmierzyc otrzymała „Złoty Laur Konsumenta”. Klienci wybrali smaczne, oryginalne sery pleśniowe Lazur z przerostem i porostem błękitnej, zielonej i białej pleśni.
„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju organizowany przez Grupę Media Partner – wydawcę między innymi Rzeczy o Biznesie, dodatku do Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego (Gazeta Prawna). W tegorocznej edycji laureaci zostali wyłonieni na podstawie ogólnopolskich badań ankietowych oraz głosowania czytelników „Rzeczy o Biznesie” w Rzeczpospolitej. Przeprowadzone badania są źródłem informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danych produktów jak i postrzegania danej marki na polskim rynku.
Dzięki temu programowi zostają wyłonione znane i cenione marki rozpoznawalne i kupowane przez Polaków. Tytuł Laur Konsumenta 2009 jest rekomendacją produktów najwyższej jakości, to ogromna siła marki i jej pozycji na rodzimym rynku.
Jesteśmy dumni z otrzymanego tytułu „Laur Konsumenta”. Konsumenci sprawili nam wspaniały prezent na Jubileusz 80-lecia istnienia spółdzielni, który zbiega się 50-leciem tradycji serów pleśniowych w Nowych Skalmierzycach. Cieszy nas fakt, że Klienci docenili nasze sery. Uznanie konsumentów jest dla nas siłą napędową do dalszej twórczej pracy nad kolejnymi produktami – powiedział Zenon Michaś Prezes Lazur (SM).

czytaj więcej »

Łaciate wśród wyborowych marek

Dodano: 2009-11-10 09:08:02

Marka Łaciate ma szansę na międzynarodowy sukces! Znalazła się wśród 5 innych polskich marek uznanych za Wyborową Markę 89/09.
Plebiscyt na wyborową markę ostatniego 20-lecia przeprowadziła redakcja Newsweek Polska. W dzisiejszym wydaniu prezentuje wyniki. Przez miesiąc ponad 34 tysiące internautów głosowało na te polskie marki, które ich zdaniem mają szansę na międzynarodowy sukces. Spośród 20 nazw własnych produktów wyłoniono pięć o największej liczbie głosów, którym nadano tytuł Wyborowa Marka 89/09 – wśród nich znalazła się marka Łaciate, której właścicielem jest SM Mlekpol z Grajewa (podlaskie). Pozostałe marki, które otrzymały ten tytuł to: Atlas, Dr Irena Eris, Wittchen oraz Simple.

czytaj więcej »

© Jana (ŚSM)

Serek biały twarogowy bez dodatków smakowych

Źródło: Jana (ŚSM)   Dodano: 2009-11-09 09:43:51

Serek biały twarogowy bez dodatków smakowych (kubek 125 g) to wyśmienity serek dla osób ceniących produkty mleczne naturalne. Jego dodatkowym atutem jest możliwość szerokiego zastosowania w sztuce kulinarnej, a doskonałe walory organoleptyczne sprawiają, że jest idealnym posiłkiem na każdą porę. Producent Jana (ŚSM).

czytaj więcej »

© Jana (ŚSM)

Kefir stracciatella w butelce

Źródło: Jana (ŚSM)   Dodano: 2009-11-09 09:39:24

Kefir stracciatella w butelce 400 g to napój mleczny ukwaszony przy pomocy żywych kultur mleczarskich wzbogacony o kawałki czekolady. Stanowi poszerzenie gamy kefirów smakowych i można go z powodzeniem spożywać przez cały rok – jako orzeźwiający napój lub smaczny deser. Pakowany w butelki o gramaturze dostosowanej do potrzeb indywidualnego klienta jest doskonałym napojem do picia w każdym miejscu. Producent Jana (ŚSM).

czytaj więcej »

© Spomlek (SM)

Polesia Czar

Źródło: Spomlek (SM)   Dodano: 2009-11-06 15:38:56

Firma Spomlek (SM) poszerzyła swoje portfolio produktowe o nową markę serów – Polesia Czar. Trzy sery holenderskie i jeden szwajcarski oferowane są w opakowaniach „zamknij-otwórz”, o gramaturze 150 g. Nazwy serów – Dobrosielski, Dobroleski, Dobroleski Wędzony, Dobromilski – nawiązują do pozytywnie pojętego polskiego folkloru i tradycyjnych rejonów Polesia. Charakterystyczne nazwy i stonowane opakowania mają wskazywać na produkt polski i jego swojskość. Produkty charakteryzują się najbardziej lubianym przez konsumentów, łagodnym smakiem. Producent: Spomlek (SM).

czytaj więcej »

© Jana (ŚSM)

Maślanka truskawkowa

Źródło: Jana (ŚSM)   Dodano: 2009-11-06 15:35:54

Maślanka truskawkowa w butelce 750 g, to orzeźwiający napój z dodatkiem wsadu truskawkowego zapewnia znakomite doznania smakowe, jednocześnie wpływając pozytywnie na nasze zdrowie. Jego dodatkowym atutem jest sposób pakowania umożliwiający wielokrotne użycie produktu. Producent: Jana (ŚSM).

czytaj więcej »

© Bakoma

Nowy smak Twista

Źródło: Bakoma   Dodano: 2009-11-06 15:34:21

Pod koniec sierpnia na półkach sklepów pojawił się jogurt pitny Twist o nowym smaku. Do produkcji tego doskonałego napoju wykorzystano żurawinę i czarną porzeczkę. Niespotykana dotąd w jogurtach kompozycja smaków będzie niespodzianką dla najbardziej wybrednych smakoszy. Dodatkowo zaskoczymy również niską ceną produktu, 2,69 zł, która podobnie jak w przypadku pozostałych produktów marki Twist została nadrukowana na opakowaniu. Producent: Bakoma.

czytaj więcej »

© Jana (ŚSM)

Ser salami pełnotłusty

Źródło: Jana (ŚSM)   Dodano: 2009-11-06 15:30:13

Ser salami pełnotłusty pakowany (150 g), to nowa propozycja pakowania sera salami pełnotłustego 45%,a opakowanie „otwórz-zamknij” jest wygodne w użyciu i pozwala dłużej cieszyć się świeżością produktu. Producent: Jana (ŚSM).

czytaj więcej »

© Mlekovita (GK)

Ser Sokole Oko

Źródło: Mlekovita (GK)   Dodano: 2009-11-06 15:26:29

Mlekovita (GK) obserwując zmieniające się trendy żywieniowe konsumentów na rynku produktów mlecznych oraz wymagania klientów, wprowadziła do handlu ser Sokole Oko. Jest to ser naturalnie wędzony, dojrzewający, typu ementalskiego, pełnotłusty. Charakteryzuje się apetyczną, brązową skórką i wyraźnym aromatem wędzenia. Posiada elastyczny, zwarty i jednolity miąższ w całej masie. Posiada smak i zapach aromatyczny, charakterystyczny dla serów wędzonych oraz łagodny i słodkawo-orzechowy smak i zapach, charakterystyczny dla serów typu ementalskiego. Po okresie dojrzewania ser jest przeznaczany do dystrybucji lub poddawany krojeniu na kawałki lub plastry w wygodnym opakowaniu z funkcją umożliwiającą wielokrotne otwieranie i zamykanie, które chroni plasterki sera przed wysychaniem.
Zastosowana technologia produkcji oraz własne receptury i naturalny proces wędzenia tworzą bezkonkurencyjne, oryginalne walory smakowo-zapachowe. Producent: Mlekovita (GK).

czytaj więcej »

© Eurial Polska

Soignon Crottin

Źródło: Eurial Polska   Dodano: 2009-11-06 15:22:51

Soignon Crottin 60 g w osłonce, to ser kozi (o cylindrycznym kształcie), wyprodukowany z koziego mleka pasteryzowanego. Jest on lekko solony, z białą, nieco pomarszczoną skórką. Gdy dojrzewa staje się twardy i chropowaty na powierzchni. Idealny dla smakoszy kozich serów jako jesienny przysmak. Polecany przede wszystkim do podawania na desce serów oraz do dań na ciepło. Dostępny w sklepach delikatesowych. Importer: Eurial Polska.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25