Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: kraj (wszystkich: 1973, strona 127 z 132)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Müller Riso – doskonały deser na chłodne dni

Dodano: 2009-12-11 15:38:35

Müller, znawca w dziedzinie świeżych produktów mlecznych proponuje Riso – pyszny ryż na mleku, który nasyci, doda energii, zregeneruje i może zachęcić do aktywnego spędzenia jesienno-zimowych dni, które zazwyczaj są ponure, szare i melancholijne.
Firma Müller proponuje Müller Riso w sześciu smakach. Wśród nich trzy smaki owocowe: jabłko, wiśnia i truskawka. Smaki, które mogą przywołać, chociaż na moment, wspomnienie ciepłych dni lata. Kolejne propozycja to Riso Czekolada, Riso Karmel i Riso Cynamon, rozgrzewająca propozycja, świetna na jesienno-zimową chandrę.
Müller Riso to nie tylko deser, to również zdrowa, naturalna przekąska bez konserwantów i sztucznych barwników. Ryż na mleku z obfitymi dodatkami owoców, czekolady, karmelu i cynamonu jest bardzo dobrą alternatywą na posiłek w ciągu aktywnych i chłodnych dni.
Müller Riso, to aż 200 g przekąski za jedyne 1,89 zł, które znajdziemy w dobrych supermarketach i sklepach spożywczych. Producent: Müller Polska.

czytaj więcej »

Łaciate i Milko w gronie najcenniejszych polskich marek

Źródło: First Communications   Dodano: 2009-12-10 15:46:41

Łaciate i Milko – dwie marki produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol
znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.
To już szósta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”. Dziennik stworzył listę 330 najcenniejszych polskich marek, gdzie głównym kryterium oceny była wartość marki. Ponadto Rzeczpospolita przygotowała zestawienia szczegółowe z podziałem na najczęściej wybierane marki, prestiż marki, postrzeganą jakość czy świadomość marki. W rankingu ogólnym Łaciate znalazło się na 51. pozycji (awans z 56. w roku 2008), a Milko zajęło miejsce 249.
Jak podaje Rzeczpospolita – wartość marki Łaciate w 2009 wynosi 301,7 ml zł (jest to zrost o 36% w porównaniu z 2008), a Milko – 30,9 mln.
W tym samym rankingu w kategorii moc marki (ta kategoria dotyczy tylko produktów żywnościowych) – Łaciate znalazło się na 8. pozycji, a w kategorii lojalności klientów wobec marki – na 12. pozycji.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek: Warmia – topione sery w krążkach

Źródło: Grupa Polmlek.   Dodano: 2009-12-10 15:40:50

Grupa Polmlek w listopadzie br. wprowadziła na rynek nowe sery topione w krążkach Warmia. Produkty dostępny w trzech wariantach: Gouda – to 8 trójkącików w najbardziej lubianym przez konsumentów smaku; Jazz to mix 4 smaków: gouda, ementaler, z łososiem oraz z papryką; trzeci wariant to Pop, w którym występują trójkąciki o smakach: gouda, ementaler, ze szczypiorem oraz z szynką. Sery topione Warmia w krążkach poza budzącą pozytywne skojarzenia nazwami wyróżniają się nowoczesną i dynamiczną szatą graficzną.
Nowe sery topione Warmia w krążkach, charakteryzują się zdecydowanym smakiem i śmietanową konsystencją, są wspaniała propozycją zarówno jako samodzielna przekąska jak i do smarowania. Dedykowane wszystkim smakoszom serów topionych, dzieciom, młodzieży oraz dorosłym, singlom i rodzinom. W sprzedaży: od listopada 2009 r. Opakowanie: 140 g (8 x 17,5 g). Producent: Grupa Polmlek.

czytaj więcej »

Karnawałowa kampania reklamowa Creme Brulee Rians

Źródło: Candia Polska   Dodano: 2009-12-09 09:36:35

Kup 3 Creme Brulee Rians i odbierz 35% zniżki na palnik Duka. Wraz z początkiem karnawału rusza internetowa kampania reklamowa kultowego francuskiego deseru Crème Brûlée Rians. Deser ten, to bardzo delikatny w smaku, gęsty krem jajeczno-waniliowy, który posypuje się cukrem i błyskawicznie zapieka pod rozgrzanym grillem piekarnika, bądź przypieka specjalnym palnikiem gazowym w celu uzyskania karmelowej skorupki.
Dla wszystkich amatorów deseru, którzy chcą delektować się idealnie przypaloną, chrupiąca skorupką Candia przygotowała niespodziankę. Każdy, kto kupi trzy desery Crème Brûlée Rians otrzyma 35% rabat na zakup palnika Duka, który pozwoli efektownie przygotować deser. Promocji towarzyszyć będą konkursy z licznymi nagrodami, degustacje oraz akcje promocyjne w sklepach.

czytaj więcej »

EuroSer …. dojrzała i smaczna marka

Źródło: gouda pikantna, euroser, gouda holenderska, nowość   Dodano: 2009-12-09 09:08:08

Po ogromnym sukcesie koziego, twardego sera pod marką własną EuroSer, firma postanowiła wprowadzić kolejny produkt z tej serii. Jest nim EuroSer Gouda Pikantna, będąca oryginalną, goudą holenderską. Wyróżnia się pełnym, wyraźnym smakiem, charakterystycznym dla serów poddawanych długiemu okresowi dojrzewania. Znakomicie nadaje się na przekąski, kanapki oraz jako składnik gorących dań. Dostępna jest na wagę na działach tradycyjnych. Importer: EuroSer.

czytaj więcej »

Daimler i Kamaz intensyfikują współpracę w Rosji

Źródło: Mercedes-Benz Polska   Dodano: 2009-12-02 12:57:47

Pod koniec listopada 2009 r. zostały podpisane umowy pomiędzy Daimler AG a rosyjskim producentem samochodów Kamaz, na mocy których utworzone zostały dwie spółki joint ventures. Podstawą powyższych umów jest strategiczne partnerstwo, zawarte w grudniu 2008 r. pomiędzy Daimler Trucks a firmą Kamaz, Russian Technologies oraz Investmentbank Troika Dialog. Od tego czasu Daimler Trucks posiada 10% udziałów w Kamazie.
„Dzięki realizacji obu przedsięwzięć joint ventures pomiędzy Kamaz i Daimler Trucks znacznie zbliżyliśmy się do wzmocnienia naszej obecności na rynku rosyjskim. W obu kooperacjach będą uwzględniane osiągnięcia rozwojowe, produkcyjne i handlowe Fuso i Mercedes-Benz, w zakresie samochodów ciężarowych. Oznacza to, że natychmiast po ożywieniu się rosyjskiego rynku, będziemy mogli natychmiast zareagować na dodatkowy popyt na samochody ciężarowe“ - powiedział Andreas Renschler, odpowiedzialny w zarządzie Daimler AG za Daimler Trucks i Buses.

czytaj więcej »

Mozarella Mini i Mozzarella Michelangelo

Dodano: 2009-12-01 15:00:59

Mozzarella mini i Mozzarella Michelangelo to nowe produkty w ofercie firmy Temar (PPH). Oryginalna włoska Mozzarella w solance 500 g ma postać małych kuleczek (50 szt. x 10 g), które po odsączeniu nadają się wprost do sałatki. Ma delikatny smak i niezwykle elastyczną konsystencję. Włoska Mozzarella Michelangelo ma postać bloku 1 kg. Dzięki jędrnej konsystencji z łatwością można ją pokroić. Jest przede wszystkim doskonałym dodatkiem do pizzy i wszelkich dań zapiekanych. Jest też wyśmienitym składnikiem sałatek. Importer: Temar (PPH).

czytaj więcej »

Serek Wiejski z probiotykiem od Piątnicy

Źródło: probiotyk, żywność funkcjonalna, serek wiejski z probiotykiem, nowość, Piątnica   Dodano: 2009-12-01 14:55:09

Znana i ceniona wśród konsumentów mleczarnia Piątnica (OSM) powiększa swoją ofertę o produkt funkcjonalny – Serek Wiejski z probiotykiem. Pojawi się on w sprzedaży pod logo Piątnica plus+. Nowy serek został wzbogacony o przebadane naukowo szczepy probiotyczne HOWARU® Dophilus (Lactobacillus acidophilus NCFM®), które pomagają w utrzymaniu właściwego poziomu naturalnych, dobroczynnych bakterii oraz mogą wpływać na poziom prawidłowej mikroflory w organizmie. Regularne jedzenie Serka Wiejskiego z probiotykiem zwiększa uczucie komfortu jelitowego – może także wspomagać procesy trawienne organizmu.

czytaj więcej »

Jubileusz 80-lecia Lazur (SM)

Źródło: Lazur, SM, jubilausz, sery pleśniowe, Robert Sowa, Marszałek Województwa, Gala Dinner, Zenon Michaś   Dodano: 2009-11-30 13:39:41

W dniu 23 listopada 2009 roku mleczarnia Lazur (SM) w Nowych Skalmierzycach obchodziła uroczyście jubileusz 80–lecia oraz 50-lecia produkcji serów pleśniowych. Na Uroczystej Gali z okazji jubileuszu spółdzielni Lazur zebrało się ponad pół tysiąca osób. W ramach obchodów poświęcony został nowy budynek serowni. Wstęgę uroczyście przecięli: Piotr Florek Wojewoda, Wojciech Jankowiak Wicemarszałek województwa wielkopolskiego., Włodzimierz Jędrzejak Starosta ostrowski, Bożena Budzik, Burmistrz gminy i miasta Nowe Skalmierzyce, Zenon Michaś Prezes Lazur (SM). Miało też miejsce uroczyste wbicie gwoździ i przekazanie sztandaru Spółdzielni.

czytaj więcej »

Żywności fukcjonalna, oświadczenia zdrowotne - relacja ze spotkania prasowego firmy Danone.

Źródło: danone, żywność funkcjonalna, EUFIC, Izabela Tańska, Dariusz Włodarek, Adam Adamek, Stefan Storcksdieck, probiotyki, oświadczenie zdrowotne   Dodano: 2009-11-30 13:08:25

Co to jest żywność funkcjonalna? Jak w świetle regulacji unijnych uzyskać zgodę na oświadczenie zdrowotne dotyczące konkretnego produktu? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć eksperci w ramach spotkania prasowego „W gąszczu oświadczeń zdrowotnych i regulacji unijnych, czyli jak być świadomym konsumentem i zdrowo jeść.”, które odbyło się 16 listopada 2009r. W spotkaniu wzięli udział m.in. dr Stefan Storcksdieck genannt Bonsmann – Nutrition Communications Manager z Europejskiej Rady Informacji o Żywności (EUFIC), Izabela Tańska. Doradca ds. prawa żywnościowego, dr Dariusz Włodarek, dietetyk z SGGW oraz Dr Adam Adamek, Science Manager firmy Danone.

czytaj więcej »

Carrier Transicold także w Polsce!

Źródło: www.carrier.pl   Dodano: 2009-11-30 10:17:15

Carrier Transicold, producent sprzętu chłodniczego dla transportu, ogłosił otwarcie spółki w Polsce. Centrala będzie się mieścić w Warszawie. Działalnością spółki, kierowanej przez Dyrektora Zarządzającego Macieja Kędzierskiego, będzie sprzedaż i serwis agregatów chłodniczych Carrier Transicold w Polsce do samochodów dostawczych, ciężarowych i naczep. Dodatkowo CTP będzie oferować obsługę posprzedażną w 18 centrach serwisowych na terenie całej Polski.
W związku z tym, z dniem 30 listopada firma Frigipol przestaje być autoryzowanym dystrybutorem i dostawcą usług serwisowych Carrier Transicold. Od tego dnia, aby zachować ważność gwarancji, wszystkie instalacje urządzeń oraz naprawy gwarancyjne powinny być wykonywane wyłącznie w autoryzowanej stacji serwisowej Carrier Transicold.

czytaj więcej »

Pojazdy z serii LF przyjazne dla środowiska bez dodatkowych opłat.

Źródło: DAF Trucks Polska   Dodano: 2009-11-25 15:56:40

Jak informuje firma DAF Trucks Polska, od stycznia 2010 roku wszystkie pojazdy z serii LF, wyposażone w czterocylindrowy silnik FR, będą spełniać wymagania normy EEV (ang. Enhanced Environmentally friendly Vehicles – pojazdy przyjazne dla środowiska naturalnego). Do tej pory taka opcja była dostępna za dodatkową opłatą. W pojazdach EEV emisja cząstek sadzy jest o około 50% niższa niż w przypadku wartości wymaganych przez normę Euro 5, która obowiązuje od października 2009 r.

czytaj więcej »

W imię ochrony dziedzictwa kulinarnego- konferencja

Źródło: Sopexa Polska   Dodano: 2009-11-25 13:15:33

Dnia 5 listopada 2009, w Teatrze Kamienica odbyła się jednodniowa konferencja „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”, zorganizowana przez firmę Sopexa Polska.W dyskusjach udział wzięli zarówno polscy jak i francuscy eksperci. W ramach trzech paneli mówiono o ochronie dziedzictwa kulinarnego (na przykładzie oznaczeń tradycyjnych produktów rolnych i środków spożywczych), roli i znaczeniu marketingu kulinarnego oraz o kultywowaniu tradycji kulinarnych. Branża mleczarska była szeroko reprezentowana. W konferencji swoimi doświadczeniami dzielili się m.in. pan Kazimierz Furczoń, prezes Tatrzańsko- Beskidzkiej Spółdzielni Producentów „Gazdowie”, producent oscypka, bryndzy podhalańskiej oraz pani Elżbieta Zawadzka, Prezes Spółdzielni Top Tomyśl produkującej ser smażony. Sposób funkcjonowania oznaczeń we Francji prezentowała m.in. pani Nadine Ballot, przedstawicielka Narodowej Rady Oznaczeń Jakości Produktów Mleczarskich. Wśród wystawców znaleźli się także importerzy serów: Candia Polska, Urial Polska oraz Temar.

czytaj więcej »

© Danone

Ruszyła kolejna edycja Programu Grantowego Danone „Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!”

Źródło: Danone   Dodano: 2009-11-20 12:36:27

Najlepsze pomysły na organizację dożywiania dzieci, ich aktywizację oraz promocję zdrowego odżywiania mogą liczyć na wsparcie finansowe - trwa nabór wniosków do programu grantowego Danone.
Wyjątkowo w tym roku firma Danone w ramach programu grantowego „Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!” przyzna dotacje aż 40 organizacjom. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 4 grudnia 2009.
Celem Programu Grantowego Danone „Masz pomysł? Podziel się posiłkiem!” jest wsparcie inicjatyw, które funkcjonując na co dzień w społecznościach lokalnych, przeciwdziałają niedożywieniu i marginalizacji dzieci oraz młodzieży na najbardziej podstawowym poziomie, poprzez niewielkie, ale ważne projekty odpowiadające bezpośrednio na specyficzne potrzeby danej miejscowości i jej mieszkańców.
W poprzednich latach projekty realizowane w ramach programu grantowego - oprócz zwalczania niedożywienia wśród dzieci, dotyczyły także edukacji z zakresu zdrowego odżywiania i elementów ekologii. Organizatorom zależy na kontynuowaniu tego typu aktywności. Dlatego podczas wyboru będą brane przede wszystkim takie kryteria, jak:
• Minimalizowanie zjawiska niedożywienia wśród dzieci
• Edukacja, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji prozdrowotnej
• Aktywizacja społeczna i budowanie partnerstwa w środowisku lokalnym
• Elementy edukacji ekologicznej
Projekty mogą być zaplanowane na okres do 6 miesięcy.
Ważne terminy:
• do 4 grudnia – nabór wniosków
• 25 stycznia 2010 – ogłoszenie wyników konkursu
• 1 marca – 31 sierpnia 2010 – realizacja projektów grantowych
Szczegółowe informacje o konkursie, jego regulamin i wniosek grantowy, a także opisy projektów zrealizowanych w poprzednich edycjach programu, dostępne są na stronie www.podzielsieposilkiem.pl.
~~~
Program Grantowy Danone „Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!” jest częścią programu społecznego Podziel się Posiłkiem, realizowanego od 2003 roku. Organizatorami są firma Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym Banki Żywności. Do tej pory w jego ramach do dzieci trafiło ponad 9 milionów posiłków.

czytaj więcej »

© Łowicz (OSM)
© Łowicz (OSM)

Pierniczek i Serniczek Toruński

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2009-11-17 14:16:19

Oferta handlowa firmy Łowicz (OSM) wzbogaciła się o nowe produkty z rodziny deserów smakowych: Pierniczek i Serniczek Toruński. Oba wyroby nawiązują do znanych i lubianych smaków sernika i toruńskiego piernika, który jest znany i ceniony w Europie. Aby wzmocnić rozpoznawalność produktów Łowicz (OSM) ujednolicono szatę graficzną tak, aby konsument kojarzył produkt z Łowicką marką. Desery te można spożywać bezpośrednio z atrakcyjnego opakowania bez dodatków bądź udekorowane bitą śmietaną i owocami. Producent: Łowicz (OSM).

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25