Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: kraj (wszystkich: 1885, strona 124 z 126)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Masło z omega 3+6

Źródło: Ostrołęka (SML)   Dodano: 2009-09-08 10:59:57

Masło z omega 3+6 to produkt bogaty w odpowiednich proporcjach w niezbędne dla zdrowia nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3 i omega 6, będące witaminą F. Śmietanka użyta do produkcji charakteryzuje się najwyższą jakością, masło zawiera 82% wyłącznie mlecznego tłuszczu.

czytaj więcej »

© Bongrain Polska
© Bongrain Polska

Turek Puszysty

Źródło: Bongrain Polska   Dodano: 2009-09-08 10:51:20

Nowość pod marką Turek!!! Turek Puszysty to delikatny i śmietankowy serek do smarowania o puszystej konsystencji. Dzięki unikalnej recepturze naturalnie zachowującej wszystkie białka mleka, jest niezastąpionym źródłem wartości odżywczych.

czytaj więcej »

© Lazur (SM)
© Lazur (SM)

Sery z przerostem i porostem pleśni

Źródło: Lazur (SM)   Dodano: 2009-09-07 10:50:46

Firma Lazur (SM) wprowadziła na rynek sery z przerostem i porostem błękitnej szlachetnej pleśni Lazur Skalmierzycki, Złocisty, Srebrzysty w plastrach o gramaturze 90 g i 100 g. Ich pleśniowa jadalna skórka wpływa na szczególny aromat i konsystencję sera.

czytaj więcej »

© Bongrain Polska
© Bongrain Polska

Turek Camembert z Owocami

Źródło: Bongrain Polska   Dodano: 2009-09-07 10:40:27

Marka Turek, niekwestionowany lider na rynku serów pleśniowych w Polsce, rozszerza swoją ofertę o nową linię produktów – Turek Camembert z Owocami.

czytaj więcej »

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kaliszu wdraża ERP

Źródło: Kalisz (OSM)   Dodano: 2009-09-04 10:31:18

OSM w Kaliszu rozpoczęła wdrożenie systemu Xpertis. Kontrakt podpisała i realizuje spółka Virgo - partner Macrologic S.A. Zakres prac obejmuje całość procesów zarządczych w tym logistykę i produkcję. Wdrożenie systemu ERP jest częścią projektu modernizacji produkcji OSM współfinansowanego ze środków unijnych pozyskanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

czytaj więcej »

© Müller
© Müller

Müllermilch Coffee – Letnie, kawowe orzeźwienie

Źródło: Müller   Dodano: 2009-09-04 10:28:46

Müller, niemiecki potentat w produkcji świeżych wyrobów mlecznych, wciąż zaskakuje wyśmienitymi nowościami. Tym razem, koncern przygotował orzeźwiające mleko kawowe o czterech wyjątkowych smakach. Ten pożywny napój może dodać energii i ugasić pragnienie nawet w bardzo upalne dni.

czytaj więcej »

© Danone

Edukacja poprzez zabawę -Poradnik Danonka

Źródło: Danone   Dodano: 2009-09-03 13:55:10

Uczymy się z Danonkami
Dzieci uwielbiają zabawę. To dla nich główna forma aktywności, w którą bardzo się angażują. Dlatego warto połączyć przyjemne z pożytecznym i do zabawy wprowadzić elementy nauki. Jak zachęcić dziecko do takiego sposobu spędzania czasu? Teraz może być to bardzo proste.
Od 1 sierpnia do wszystkich opakowań Danonków dołączane są kolorowe magnesy w kształcie literek. Cała kolekcja magnesów składa się z trzydziestu dwóch literek alfabetu. Zostały na nich umieszczone nazwy i obrazki owoców, tak aby dziecko kojarzyło z daną literką określony owoc, np. na literce A widnieje napis Arbuz wraz z jego rysunkiem, na literce B – Banan, itp. Na literkach, które nie mają swoich owocowych odpowiedników, takich jak ą, ę, ó, znalazły się obrazki innych owoców. Przy czym ilustracje są bez podpisów, aby nie wprowadzać dzieci w błąd. Z takiego kolorowego alfabetu dzieci ułożą całe wyrazy, jak również z łatwością odrysują poszczególne literki. Dodatkowo dzieci nauczą się nazw owoców, a także kolorów. Taka edukacja sprawi przyjemność zarówno dzieciom, jak i rodzicom.

czytaj więcej »

© Temar (PPH)
© Temar (PPH)

Produkty Bio

Źródło: Temar (PPH)   Dodano: 2009-09-03 13:44:00

Firma Temar (PPH), wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, wprowadziła kolejne nowości do oferty produktów Bio. Obok szerokiej gamy wyrobów Bio niemieckiej firmy Andechser, oferujemy najwyższej jakości Bio produkty szwajcarskiej firmy Zueger.

czytaj więcej »

© EuroSer
© EuroSer

Produkty kozie – dobre i zdrowe!

Źródło: EuroSer   Dodano: 2009-09-03 13:38:03

EuroSer jak zawsze patrzy kompleksowo na potrzeby klientów, zapewniając im nie tylko produkty smaczne, ale również dobre jakościowo i zdrowe. Wychodząc naprzeciw wymaganiom konsumentów, którzy chcą się zdrowo odżywiać, mające tzw. skazę białkową lub po prostu lubią produkty kozie.

czytaj więcej »

© Mlekovita (GK)
© Mlekovita (GK)

Wielka feta z Mlekovitą – Regionalne Święto Mleka w Wikielcu

Źródło: Mlekovita (GK)   Dodano: 2009-08-27 14:00:00

Zgodnie z założonym planem marketingowym na rok bieżący 23 sierpnia Mlekovita (GK) zorganizowała, wspólnie z wójtem gminy Iława uroczyste obchody Regionalnego Święta Mleka w Wikielcu.
Rodzinny festyn licznie zgromadził mieszkańców krainy 75 jezior. Na uroczystość przybyły również władze kościelne i samorządowe województwa warmińsko-mazurskiego, gminy Iława, partnerzy handlowi, rolnicy – dostawcy mleka, a także pracownicy lubawskiego i działdowskiego oddziału Mlekovity.

czytaj więcej »

© carrefour

Superbrand dla Carrefour Polska

Źródło: Carrefour Polska   Dodano: 2009-08-20 15:33:00

Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w czwartej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku, przyznała tytuł Superbrand Polska firmie Carrefour.
- Bardzo się cieszymy z faktu przyznania naszej firmie tytułu Superbrand. Na całym świecie wyróżnienie to traktowane jest jako dowód, świadczący o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek. To również dowód uznania zarówno ze strony konsumentów, jak i przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, dla pracy naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour - mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska

czytaj więcej »

Nowa kampania Danonków. Akcja promuje \'owocowe\' magnesy

Źródło: Wirtualne Media   Dodano: 2009-08-17 12:19:02

Ruszająca właśnie w TV kampania Danonków informuje, że w ramach promocji są do nich dołączane \\\"owocowe\\\" magnesy w kształcie liter, dzięki którym dzieci mogą uczyć się pisać. W akcji wykorzystywany jest animowany spot, którego bohaterowie podróżują po owocowym kosmosie. Przekaz jest skierowany do dzieci poniżej 7. roku życia
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam.

czytaj więcej »

© Danone

Owocowy alfabet dla małych uczniów

Źródło: Danone   Dodano: 2009-08-17 09:04:57

Dzieci uwielbiają się bawić. A marzeniem rodziców jest, aby zabawa łączyła w sobie przyjemne z pożytecznym. Dzięki Danonkom jest to możliwe! Teraz do opakowań serka dołączane są kolorowe magnesy w kształcie literek oraz figurki Danonka. Rozwiną one wyobraźnię najmłodszych, jednocześnie ucząc i bawiąc.

czytaj więcej »

© Danone
© Danone

Nowy Actimel Lekki

Źródło: Danone   Dodano: 2009-08-11 15:05:31

Actimel Lekki, tak jak standardowy, zawiera specyficzny szczep bakterii probiotycznych L.casei Defensis. Bakterie te, w przeciwieństwie do zwykłych bakterii fermentacji mlekowej, potrafią w dużej ilości przetrwać w układzie pokarmowym człowieka. Dzięki temu docierają do jelit, gdzie znajduje się aż 70% wszystkich komórek odpornościowych organizmu, i tam rozpoczynają swoje działanie. Działanie Actimela zostało potwierdzone badaniami naukowymi. Actimel Lekki nie zawiera dodanego cukru.

czytaj więcej »

© Ostrołęka (SML)

Kefir Milandia-Fresh

Źródło: Ostrołęka (SML)   Dodano: 2009-08-07 13:16:16

Ostrołęka (SML) wzbogaciła swoją gamę produktów o kefir – jeden z najstarszych napojów mlecznych, który z uwagi na swoje właściwości jest wyrobem o najwyższych wartościach odżywczych w grupie napojów fermentowanych.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25