Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe kraj (wszystkich: 2082, strona 1 z 139)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

© milkpol

Milkpol wspiera szpitale i lekarzy w czasie epidemii koronawirusa

Źródło: Milkpol / IMR advertising by PR   Dodano: 2020-04-05 20:35:59

Wiadomo, że na każdej wojnie najistotniejsi są żołnierze i aprowizacja. Najważniejszą w tej chwili linią frontu, która jednoczy wszystkie państwa świata, jest walka z epidemią koronawirusa.  A żołnierzami w tej batalii są lekarze, pielęgniarki i ratownicy medyczni, którzy pracują z narażeniem życia, zdrowia, nie tylko swojego, ale i swoich rodzin. Pojawiło się mnóstwo inicjatyw, które mają ich w tej walce wspomóc. Spółka Milkpol, producent polskiego nabiału pod marką Czarnocin, również postanowił dołączyć do tej pomocy, przekazując szpitalom w całej Polsce swoje słynne serki smakowe, jogurty, kefiry i sery. Bo żeby walczyć, trzeba jeść. Żeby zdrowieć i poprawiać odporność – również.

czytaj więcej »

Mobilne sklepy ułatwiają życie w izolacji

Źródło: Eurocash   Dodano: 2020-04-03 14:51:22

„abc na kołach”, rozwijana przez Grupę Eurocash sieć agencyjna, prowadząca mobilną sprzedaż produktów żywnościowych w małych miejscowościach i wsiach, gdzie brakuje sklepów stacjonarnych, wprowadziła możliwość zamówienia sklepu na telefon.

Klient zainteresowany zrobieniem zakupów dzwoni na specjalną infolinię (+48 502 004 320) lub pisze maila na adres: kontakt@abcnakolach.pl i dowiaduje się, czy w jego okolicy działają mobilne sklepy „abc na kołach”. Jeśli tak, infolinia kontaktuje go z jednym ze 100 agentów sieci, który po poznaniu potrzeb i lokalizacji klienta oraz po ocenie własnych możliwości czasowych przyjeżdża auto-sklepem pod dom klienta. Sklepy „abc na kołach” mają swoich stałych klientów, dla których agenci tworzą harmonogramy i trasy przejazdów. Dlatego ich zmiana wymaga każdorazowo decyzji agenta. W przeciwieństwie do handlu on-line klient nie musi od razu deklarować zakupu określonych towarów. Ostateczną decyzję może podjąć już podczas zakupów w sklepie na kołach.

czytaj więcej »

Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością

Źródło: Hochland Polska / Quality PR   Dodano: 2020-04-02 09:52:57

W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na rodzinne gotowanie – to wszystko znaleźć będzie można w materiałach przygotowanych w akcji Almette #ZOSTAŃ W DOMU z przyjemnością. W jej ramach ambasador marki – David Gaboriaud, prosto ze swojej kuchni będzie łączyć się wirtualnie ze znanymi blogerkami i youtuberkami. Akcja startuje 1 kwietnia.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek: Porcja białka dla sportowców

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-27 08:00:36

4life Energy to marka, gwarantująca najwyższe standardy produkcji. Powstaje w najnowocześniejszej fabryce w Europie, usytuowanej wśród czystych łąk Warmii. Dzięki innowacyjnym technologiom, produkt tworzony jest z farmaceutyczną pieczołowitością. 4life Energy (WPC) czyli koncentrat białka serwatkowego, to suplement diety dla osób regularnie trenujących. 4life Energy jest również wskazany dla osób po zabiegach chirurgicznych, w okresie rekonwalescencji po przebytych chorobach oraz cierpiących na zaburzenia apetytu.

 

czytaj więcej »

Sealed Air: Worki termokuczliwe Cryovac zapewniają niezbędną ochronę serów

Źródło: Sealed Air   Dodano: 2020-03-25 11:59:52

Głównymi wyzwaniami dla przemysłu spożywczego są obecnie kwestie logistyki, utrzymania produkcji oraz zapewnienia bezpieczeństwa żywności w całym łańcuchu dostaw.

W bardzo żywej ostatnio dyskusji o ograniczeniu używania plastiku kwestia ochrony żywności przed zanieczyszczeniami, bakteriami i wirusami zeszła na drugi plan. Dzisiaj coraz częściej mówi się o niezbędności właściwych opakowań dla zachowania higieny i ochrony zdrowia konsumentów.

 

czytaj więcej »

© sertop

Sertop włącza się w akcję #ZostańWDomu

Źródło: Sertop   Dodano: 2020-03-25 09:57:23

Bieżąca sytuacja na świecie wymusza na nas pewne ograniczenia. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że aby uniknąć zarażenia musimy ograniczyć kontakt z innymi ludźmi i przestrzegać podanych przez Ministra Zdrowia zaleceń w kwestii higieny, a także zrobić wszystko, aby nie zachorować i nie przysporzyć lekarzom dodatkowej pracy. Tyski producent serków topionych także apeluje o pozostanie w domu, zwłaszcza osoby starsze, bo to właśnie one najbardziej obarczone są największym ryzykiem zachorowania.

– Czas spędzony w domu można wykorzystać także na gotowanie i przygotowanie nowych inspiracji w kuchni, na które w codziennej gonitwie nie mamy zwykle czasu – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop.

czytaj więcej »

Sertop: Kolejne kostki sera topionego zmieniają design

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-23 08:01:04

Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt marki, obecny na rynku od ponad 50 lat. Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek: Nowe smaki puddingu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-20 08:03:58

Deser Poezja Lux to od lat jeden z ulubionych deserów na rynku. Pyszny pudding przykryty warstwą puszystej, bitej śmietany sprawi, że chociaż na chwilę oderwiesz się od rzeczywistości i pozwolisz się rozpieszczać delikatną konsystencją i słodkim smakiem. Dla wszystkich miłośników deserów Poezja wprowadzono dwa nowe warianty smakowe. Teraz można cieszyć się aksamitnym puddingiem z pianką o smaku toffi oraz o smaku waniliowym.

Nowe desery dołączyły do ulubionych: czekoladowego, truskawkowego i orzechowego.

 

czytaj więcej »

© sertop

Sertop z nowymi filmami kulinarnymi

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-03-19 13:35:13

Tyski producent serków topionych wypuścił kolejne filmy kulinarne. – Tym razem Czytelnicy mogą dowiedzieć się jak przygotować wielkanocny pasztet jajeczny z plastrami serka topionego, będący doskonałym dodatkiem świątecznego menu, a także skorzystać z innych przepisów np. na: nadziewane papryki oraz polędwiczkę z dorsza z kurkami i sosem serowo-porowym, roladę z indyka faszerowaną szpinakowym pesto, tartę z jabłkami i malinami oraz serowe risotto – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. Instruktażowe filmy można znaleźć na www.sertop.pl i serwisie kulinarnym www.serkiwkuchni.pl

 

czytaj więcej »

Łaciate Junior w nowym opakowaniu 0,5 litra

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2020-03-16 13:42:35

Łaciate Junior z mleczarni Mlekpol (SM) to mleko specjalnie stworzone z myślą o dzieciach. Zawartość tłuszczu w mleku Junior wynosi 3,8% co powoduje, że jego właściwości są najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Łaciate Junior ma wyjątkowo kremowy smak. To również solidna porcja zdrowej, dobrze przyswajalnej energii zapewniająca dzieciom i młodzieży prawidłowy rozwój. Mleko Łaciate Junior jest źródłem wapnia, pełnowartościowego białka, magnezu, potasu, witamin z grupy B oraz witamin rozpuszczalnych w tłuszczach: A, D i E. Teraz Łaciate Junior dostępne również w nowym opakowaniu o pojemności 0,5 litra.

czytaj więcej »

Milk-Trade: Wyjątkowy jogurt kozi

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-16 07:57:13

Wraz z rozwojem technologicznym oraz digitalizacją codziennego życia konsumenci szukają powrotu do prostoty. Przejawia się to przede wszystkim w filozofii codziennego życia, a zatem i w sposobie żywienia. Polacy coraz chętniej sięgają po produkty pochodzenia naturalnego i o prostym składzie. Z tego względu firma Milk-Trade w ostatnim czasie wiele uwagi poświęciła rozwojowi oferty, rozbudowując ją o wyjątkowy jogurt z mleka koziego. Ich produkcja znajduje się na Morawach – mleko pochodzi od kóz rasy francuskiej mlecznej, odpowiednio karmionych paszą bez GMO.

czytaj więcej »

Bochnia (OSM): Mleko w szklanej butelce od krów rasy Polska Czerwona

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-13 08:15:37

Bochnia (OSM) wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła do sprzedaży mleko w szklanej butelce od krów Rasy Polska Czerwona. Jest to jedyne na polskim rynku mleko w szklanej butelce dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej. Wyjątkowość tego produktu podkreśla fakt, że mleko pochodzi od krów rasy Polska Czerwona.

Rasa ta objęta jest ochroną zasobów genetycznych i jest hodowana w rejonach podgórskich i górskich, odznacza się dużą odpornością, zdrowotnością i długowiecznością a dzięki tradycyjnemu żywieniu opartemu na letnim wypasie pastwiskowym mleko tej rasy posiada szczególnie wysoką wartością biologiczną – wysoką zawartość białka, tłuszczu i suchej masy oraz ma większą zawartość kwasów CLA.

czytaj więcej »

Bactoforce: Test Ryboflawiny: kontrola mycia i domywania

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2020-03-11 08:02:13

Podczas pracy z zamkniętymi i zautomatyzowanymi liniami technologicznymi, dobrze działający system CIP jest niezbędny do zarządzania jakością produkcji. Walidacja instalacji CIP często opiera się na analizie cieczy CIP. Inspekcję można wykorzystać jako uzupełnienie, identyfikując pierwotną przyczynę nieprawidłowości ujawnionych w analizie.

Zaletą kontroli wizualnej jest to, że ujawnia obszary, do których automatyczne mycie nie może dotrzeć. Ujawnia biofilm w zbiornikach lub pozostałości w rurach, które często są spowodowane wadami mechanicznymi w układzie CIP (np. wadliwa turbina) lub błędami projektowymi (np. ślepe zaułki w rurach).

czytaj więcej »

© pim

Uczniowie dobrze się bawią i kształtują właściwe nawyki żywieniowe

Źródło: Polska Izba Mleka   Dodano: 2020-03-09 11:21:42

Ciekawe konkursy, spotkania z mlecznymi bohaterami, mleczne gadżety - m.in. na takie atrakcje mogą liczyć uczniowie palcówek, które zgłosiły się do udziału w programie "Mamy kota na punkcie mleka" sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka. Program ten jest realizowany przez Polską Izbę Mleka oraz we współpracy z Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

czytaj więcej »

© hochland polska
© hochland polska

Zero waste w praktyce: inspiracje kulinarne Hochland

Źródło: Hochland Polska / Quality PR   Dodano: 2020-03-09 08:59:53

Na początku marca odbyły się wyjątkowe warsztaty kulinarne Hochland według idei zero waste. Wydarzenie poprowadzili: Damian Kordas, utalentowany kucharz młodego pokolenia i Jagna Niedzielska, propagatorka ruchu Zero Waste w Polsce. W spotkaniu uczestniczyli influencerzy, którzy pod okiem ekspertów zgłębiali tajniki gotowania zgodnie z filozofią niemarnowania żywności, przyrządzając pyszne dania z serami kremowymi Hochland.

Edukacja, która inspiruje

Warszawskie Comfort Food Studio za sprawą Hochland zamieniło się w kreatywną przestrzeń, w której gotowanie połączyło się z edukacją. Spotkanie rozpoczął Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska, który wprowadził uczestników w świat serów. Podkreślił, że sery kremowe mają szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań. Oprócz tego, że znakomicie smakują na kanapce można wykorzystać je jako składnik farszu, dodatek do zup, sosów czy sałatek. Nadają smak każdej potrawie.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25