Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: kraj (wszystkich: 1885, strona 1 z 126)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

© bieluch sm

90 lat spółdzielni Bieluch (SM)

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-04-23 08:02:08

Spółdzielnia Bieluch (SM) działa na terenach, na których rodził się pierwszy ruch spółdzielczy, tworzony przez ks. Stanisława Staszica, uważanego za prekursora spółdzielczości, uczonego, filozofa, działacza politycznego i rzecznika reform społecznych. 3 grudnia 1929 roku o godzinie 20:00 we wsi Nowosiółki kol. w gminie Staw w powiecie chełmskim, w salach szkoły podstawowej zebrało się 30 rolników z okolicznych wiosek w celu założenia spółdzielni. Spółdzielni nadano nazwę Spółdzielnia Mleczarska w kol. Nowosiółki z odpowiedzialnością ograniczoną. 

czytaj więcej »

Jansen Kaczorowski Cichocki: Ser Biralungo

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-04-19 08:03:17

Twardy ser krowi wyprodukowany we Włoszech w 100% z włoskiego mleka, nie zawiera konserwantów. Bardzo krótka lista składników, jedynie: mleko, sól i podpuszczka. Produkt naturalny, więc świetny szczególnie dla dzieci oraz sportowców. Wygodna forma opakowania przekąski – 100 g sera w wąskim pasku, łatwo otwieranyz jednej strony. Może być zawsze pod ręką, do konsumpcji w dowolnym momencie.

czytaj więcej »

© bösch boden spies
© bösch boden spies

Bösch Boden Spies przedstawia Acerola Puree o 25% więcej witaminy C

Źródło: Bösch Boden Spies   Dodano: 2019-04-18 12:27:57

– Wraz z ekskluzywnym partnerem marki Niagro, Bösch Boden Spies przedstawia nowy produkt: puree z aceroli z jeszcze większą ilością witaminy C.

Nowe puree z aceroli od największego na świecie producenta aceroli cher-ries zawierają o 25% więcej naturalnej witaminy C niż wszystkie poprzednie odmiany. Jest to wynikiem wieloletnich badań i może być stosowany na różne sposoby: na przykład jako składnik, który dodaje dodatkową dawkę witaminy C do jogurtu, lodów, koktajli, dżemów, przetworów owocowych na wypieki, żywności dla niemowląt i wiele więcej.

czytaj więcej »

Gostyńska maślanka prosto z masielnicy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-04-17 10:37:10

Powstaje w procesie produkcji masła. Bezpośrednio z masielnicy kierowana jest do maszyny pakującej i poddana procesowi fermentacji mlekowej w opakowaniu. Nie zawiera żadnych dodatkowych składników i dodatków (konserwantów ani stabilizatorów). Podniesione wieczko to efekt obecności żywych kultur bakterii. Maślanka poddawana jest fermentacji mlekowej z wykorzystaniem żywych kultur drobnoustrojów pochodzących ze szczepionki maślarskiej. Zawiera korzystnie działające bakterie fermentacji mlekowej: Lactococcuslactis subsp. lactis biovar diacetylactis.

czytaj więcej »

Sertop z konkursem świątecznym

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-04-17 08:52:32

Tyski producent serków topionych organizuje kolejny konkurs, tym razem związany w Wielkanocą. Każdy, kto w dniach 11-22 kwietnia br zamieści w komentarzu konkursowego postu na fanpage Masło Klarowane przepis na jego zdaniem najpyszniejsze, świąteczne danie z dodatkiem masła klarowanego ma szansę wygrać jedną z 10 kamiennych tac. Regulamin dostępny jest na fanpage Masło Klarowane.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland „Ulubioną Marką Polaków 2019”

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-04-14 16:24:44

Poznaliśmy wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2019! Ich ogłoszenie miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto. Marka Hochland zwyciężyła w kategorii Sery Żółte w tegorocznej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków”. Z kolei marka Almette została wyróżniona w kategorii serki kanapkowe.

Przedmiotem badania było aż 1191 marek (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) przyporządkowanych do 80 kategorii FMCG. Celem projektu było zidentyfikowanie, które marki zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. W efekcie zostały wybrane te marki, które cieszą się największym uznaniem Polaków. Wyboru dokonali Konsumenci reprezentatywna próba N=1000 respondentów – osoby dorosłe między 18. a 65. rokiem życia, które: są decydentami, lub istotnie współdecydują o zakupach do swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów FMCG, używają produktów z kategorii objętych badaniem.

czytaj więcej »

© kukbuk

Almette i Kukbuk inspirują do kulinarnych przyjemności w nowoczesny sposób!

Źródło: Hochland Polska / Quality PR   Dodano: 2019-04-03 09:38:34

Marka Almette łączy naturalność i bliskość natury z nowoczesnym i kreatywnym spojrzeniem na potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego też miłośnicy swoich ulubionych serków już teraz mogą zaczerpnąć nowe inspiracje kulinarne prosto z inteligentnych lodówek! To właśnie na nich wyświetlają się unikalne przepisy z Almette przygotowane we współpracy z redakcją kulturalno-kulinarnego magazynu Kukbuk. To absolutny przełom w domowym gotowaniu!

Szybkie tempo życia sprawia, że nie zawsze mamy czas na zaplanowanie posiłku. Mimo to nie chcemy rezygnować z naturalnych i smacznych dań oraz przekąsek. Okazuje się, że w sprytny sposób możemy to połączyć dzięki inspiracjom kulinarnym Almette, które nabierają nowego wymiaru – od teraz dostępne są na wyciągnięcie ręki, we własnej kuchni. Przy wykorzystaniu najnowszych technologii, przepisy z serkami Almette i Mini Almette wyświetlają się na lodówkach wyposażonych w inteligentny system, zintegrowany z aplikacją mobilną Kukbuk.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM) na Międzynarodowych Targach Expo Antad & Alimentaria – Meksyk 2019

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2019-03-29 11:32:32

W dniach 02-09 marca 2019 roku mleczarnia Łowicz (OSM) miała przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w Misji Handlowej oraz w Międzynarodowych Targów Expo Antad & Alimentaria Mexico  dla Przedsiębiorców Branży Spożywczej, organizowanych przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Na stoisku o powierzchni 63 m2 Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa umożliwił polskim firmom prezentację oferty potencjalnym zagranicznym kontrahentom.

czytaj więcej »

Grupa Mlekovita: Mleko UHT Wypasione czekoladowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-27 08:09:54

Mleko UHT Wypasione czekoladowe to oferta przygotowana z myślą o najmłodszych, ale nie tylko. Produkt ten posiada wszystkie zalety mleka, nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników. Stanowi bogate źródło pełnowartościowego białka i wapnia. Doskonałe jako samodzielny napój lub uzupełnienie drugiego śniadania, podwieczorku lub kolacji. Mleko Wypasione czekoladowe nie wymaga przechowywania w lodówce (produkt UHT) do momentu otwarcia opakowania.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop na Politechnice Krakowskiej

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-03-25 14:10:55

Tyski producent serków topionych ponownie wraca z akcją promocyjną na krakowską uczelnię. W każdy wtorek od dnia 19 marca br do 9 kwietnia, pierwszych 50 studentów będzie miało okazję skosztować pysznych serków topionych w zupie meksykańskiej, serowej lub sałatce warzywnej, serwowanej w wagonie tramwajowym Pantograf Cafe, przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (Al. Jana Pawła II 37).

czytaj więcej »

Agro-Top (PPH): Smalec Gęsi Premium w nowym opakowaniu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-22 08:38:16

Firma Agro-Top (PPH), jeden z największych polskich producentów tłuszczów zwierzęcych, wprowadziła na rynek nowy produkt – Smalec Gęsi Premium, w nowym, eleganckim, szklanym opakowaniu.

Produkt pojawił się w sprzedaży w ostatnim kwartale 2018 roku i jest oferowany w słoiku o pojemności 320 gramów. Wkrótce na półkach pojawi się również Smalec Gęsi Premium w słoiku 200 g.

czytaj więcej »

© hochland polska
© hochland polska

Szkolni przyjaciele z reklamy Hochland powracają

Źródło: Hochland Polska / Quality PR   Dodano: 2019-03-21 13:31:27

Przyjaźń zaczyna się od pysznych, prostych gestów, które nadają życiu smak – ta idea była bliska firmie Hochland Polska od początku jej istnienia. Kiedy wiele lat temu na srebrnych ekranach zagościła kultowa już dziś reklama „Szkolni Przyjaciele”, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na planie zdjęciowym. W taki wyjątkowy sposób Hochland świętuje 25 lat obecności na rynku. Kampanii z okazji 25 lat obecności na rynku towarzyszy wielka loteria urodzinowa, w której miłośnicy serów mogą wygrać atrakcyjne nagrody!

czytaj więcej »

Łowicz (OSM): Ser Księżak w bloku ok. 4 kg i porcja 250 g w opakowaniu typu flowpack

Dodano: 2019-03-20 08:29:28

Spółdzielnia Łowicz (OSM), po wprowadzeniu na rynek sera dojrzewającego Księżak w funkcjonalnym opakowaniu typu koperta 130 g, rozszerza ofertę handlową o Ser Księżak w bloku ok. 4 kg i porcję 250 g w opakowaniu typu flowpack. Podobnie jak w 130 g opakowaniu Księżak to dojrzewający ser typu szwajcarskiego o wyrazistym smaku z orzechową, lekko słodką nutą o bogatym oczkowaniu i aromatycznym zapachu. Ser wyprodukowany z wysokiej jakości polskiego mleka od krów karmionych paszami wolnymi od GMO.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Sery smażone produktami premium

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-03-19 15:44:12

Sery smażone tyskiego producenta serków topionych mieszczą się w klasie premium. Są one znane większości gospodyń z rejonów Śląska i Wielkopolski, gdzie tradycja ich wytwarzania sięga kilku pokoleń. Te regionalne produkty wykonane są z polskiego mleka, są wolne od GMO, nie zawierają konserwantów i charakteryzują się unikalnym smakiem, który sprawia, że doskonale wpisują one wymogi produktów premium.

czytaj więcej »

Schur Flexibles Poland wprowadza nową folię: FlexiClose (re) – ekologiczne rozwiązania na rynku opakowań dla przemysłu mleczarskiego

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2019-03-18 14:02:03

FlexiClose (re) to innowacyjna koncepcja pakowania, która zapewnia optymalną ochronę produktu, jest przyjazna w użytkowaniu, może być wielokrotnie otwierana i zamykana, a także podlega pełnemu recyklingowi. Folie FlexiClose (re) stanowią optymalne rozwiązanie dla przemysłu spożywczego – w szczególności do pakowania różnego typu serów.

– Jako wiodący dostawca elastycznych rozwiązań opakowaniowych ponosimy odpowiedzialność za środowisko, dlatego nasze produkty i procesy są tak przyjaznymi dla środowiska, jak to tylko możliwe. Inwestujemy w rozwój nowych rozwiązań opakowaniowych, które zapewniają maksymalną ochronę produktu i niezmiennie wysoką funkcjonalność, a jednocześnie minimalizują negatywny wpływ na środowisko – mówi Marek Pawlak, Prezes Zarządu w firmie Schur Flexibles Poland.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25