1. Komunikaty

Sertop: Kolejne kostki sera topionego zmieniają design

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka

Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt marki, obecny na rynku od ponad 50 lat. Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików.

Obecnie nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu – mówi Anita Kubarska, Brand Manager w firmie Sertop. – Pomimo przywiązania do tradycji, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych naszych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno naszych partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.

Opakowanie: 100 g.

Ostatnie wiadomości o firmie