Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe

Sertop: Kolejne kostki sera topionego zmieniają design

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-03-23 08:01:04

Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt marki, obecny na rynku od ponad 50 lat. Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików.

Obecnie nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu – mówi Anita Kubarska, Brand Manager w firmie Sertop. – Pomimo przywiązania do tradycji, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych naszych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno naszych partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.

Opakowanie: 100 g.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2020-05-21) Dlaczego warto postawić na serki topione latem?
(2020-05-14) Sertop: Działania Fair Play w biznesie
(2020-04-23) Sertop: Produkty długoterminowe sprawdzają się podczas pandemii

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij