1. Komunikaty

Hochland Polska: Almette Mini dla HoReCa

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Almette to marka numer jeden w Polsce, która teraz będzie dostępna w nowej odsłonie dedykowanej dla rynku HoReCa: restauracji, hoteli i pensjonatów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gastronomów i wpisując się w potrzebę rynku, pojedyncze porcje Almette będą stanowiły doskonały element oferty śniadaniowej. To wygodne rozwiązanie dla wszystkich, to 100% naturalnych składników, smak i wygoda.

Almette Mini to puszysty serek, idealny do kanapek i przekąsek. Do wyboru są najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy i z ziołami. Pojedyncze porcje to przede wszystkim wygoda. Wcześniej proponowane 4 miniporcje trzeba było łamać, teraz to już jest zrobione. Gotowy produkt do podania to plus dla konsumenta oraz dla obsługi hotelu. Dodatkowo pomyślano o dedykowanej folii gastro – na każdym opakowaniu. Jednostka sprzedażowa to karton 30 x 30 g.

– Hochland jednocześnie wspiera ekspozycje produktu. Często zwraca się uwagę na to, że je się oczami, stąd pomysł na ekspozytory w formie drewnianego skopka, tak charakterystycznej formy dla opakowania Almette, które stało się ikoną stylu. Są już hotele, które je mają i chwalą sobie taką prezentację w ramach bufetów śniadaniowych, to praktyczna i atrakcyjna forma – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.hochlandprofessional.pl

Ostatnie wiadomości o firmie