Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Sertop: Mody konsumenckie wymuszają zmiany w firmie

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-01-21 08:10:21

© sertop

Czy warto dostosować się do bieżących mód żywieniowych? – Wszystko zależy od okoliczności – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Bo mody na niejedzenie laktozy lub glutenu przemijają, ale moda na polskie i dobre jakościowo produkty to trend, który z pewnością będzie się rozwijać i do którego warto się dostosować.

– Nasze produkty od kilkudziesięciu lat cieszą się ogromną popularnością, na co główny wpływ ma ich jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji. To właśnie dzięki tej jakości nasze produkty doskonale sprawdzają się nie tylko na kanapkach, ale także podczas gotowania/pieczenia/smażenia, co sprawia, że można ich użyć zarówno do sałatek czy domowych zup, sosów, mięs lub zapiekanek – opowiada Aneta Będkowska.

– Nasze sery odpowiadają potrzebom rynku, co w rezultacie daje marce Sertop znaczącą pozycję w krajowej sprzedaży serów topionych. Zawdzięczamy to wspomnianej wysokiej jakości naszych wyrobów, dużej znajomości marki, różnorodności stosowanych dodatków smakowych a nade wszystko, trudnej do przecenienia – lojalności naszych klientów. Bo patriotyzm gospodarczy jest kolejnym trendem, który nie przemija, a który warto wziąć po uwagę planując swoje działania – podkreśla nasz rozmówca.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2020-03-25) Sertop włącza się w akcję #ZostańWDomu
(2020-03-23) Sertop: Kolejne kostki sera topionego zmieniają design
(2020-03-19) Sertop z nowymi filmami kulinarnymi

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25