1. Komunikaty

Sertop: Moda na hamburgery trwa

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop
© sertop

– Czy hamburger musi być niezdrowy? Okazuje się, że nie, jeśli do jego przygotowania użyjemy dobrego pieczywa i składników o dobrej jakości. Umożliwia to ich serwowanie nawet na domowy obiad – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Taki hamburger, wzorowany na foodtruckowych przepisach, nierzadko klienci przygotowują właśnie w domu. 

– W wersji tradycyjnej jego bazą jest dobrej jakości pieczywo, mięso mielone i plasterki sera topionego Sertop. I to właśnie te produkty warto mieć w swoim sklepie, chcąc zachęcić klientów do zakupów. Co jeszcze można wykorzystać w przepisach na to ulubione przez wszystkie dzieci i wielu dorosłych danie? Z pewnością sałatę lub rukolę, cebulę, pomidora, quacamole, pastę chili czy ogórek. Modne są także hamburgery w wersji wege, bez dodatku mięsnego. Podsumowując: modę na hamburgery każdego typu można wykorzystać do generowanie większej sprzedaży, zwłaszcza jeśli nasze działania wzmocnimy plakatem pysznego hamburgera, który zachęci do jego przygotowania w domu – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.

Ostatnie wiadomości o firmie