100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe

Hochland gotowy na sezon grillowy!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-05-14 09:37:41

Hochland powraca na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Hochland proponuje produkty na grilla w kilku alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach, Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu, Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy odsłony sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek towarzyszących potrawom grillowanym.

Sprzedaż produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy zostanie wsparta kampanią promocyjną, materiałami POS oraz konkursem „Hochland na grilla”. Konkurs fotograficzny „Hochland na grilla” został zaplanowany w okresie od 25 czerwca do 2 września 2019 roku. Aby dokonać ważnego zgłoszenia konkursowego należy kupić jeden z produktów objętych promocją, zachować paragon, jako dowód zakupu produktu, przygotować potrawę z użyciem jednego z produktów objętych promocją, zrobić zdjęcie tej potrawy, umieścić to zdjęcie na swoim indywidualnym koncie w serwisie Instagram z wykorzystaniem konta zarejestrowanego użytkownika serwisu Instagram oraz oznaczyć je: #hochlandnagrilla i @hochland_pl. W konkursie zaplanowano nagrody I rzędu w postaci grilla gazowego marki Webber oraz nagrody II rzędu w postaci Fartucha Mistrza Grillowania. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na www.hochlandnagrilla.pl

– Zachęceni ubiegłorocznym sukcesem powracamy na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy.  Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno – letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają w okresie grillowym po ser – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2020-08-07) 8 Hochland Półmaraton – inny niż dotychczas!
(2020-08-06) Hochland Polska: Rewolucja w kategorii serów topionych
(2020-07-31) Hochland Polska: Kanapki to najczęstszy sposób spożywania serów podpuszczkowych

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij