100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe

Hochland „Ulubioną Marką Polaków 2019”

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-04-14 16:24:44

© hochland polska

Poznaliśmy wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2019! Ich ogłoszenie miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto. Marka Hochland zwyciężyła w kategorii Sery Żółte w tegorocznej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków”. Z kolei marka Almette została wyróżniona w kategorii serki kanapkowe.

Przedmiotem badania było aż 1191 marek (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) przyporządkowanych do 80 kategorii FMCG. Celem projektu było zidentyfikowanie, które marki zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. W efekcie zostały wybrane te marki, które cieszą się największym uznaniem Polaków. Wyboru dokonali Konsumenci reprezentatywna próba N=1000 respondentów – osoby dorosłe między 18. a 65. rokiem życia, które: są decydentami, lub istotnie współdecydują o zakupach do swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów FMCG, używają produktów z kategorii objętych badaniem.

W jaki sposób przebiegało badanie? Respondentom na ekranie monitora pokazywały się wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki. Brandy pogrupowano według kategorii produktowych i rotowano w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). Każda marka miała równe szanse podczas badania.

Zadaniem respondentów było wskazanie jednej ulubionej marki w używanych kategoriach produktowych. W ramach każdej badanej kategorii produktowej respondent miał możliwość udzielenia innej odpowiedzi, na zasadzie wpisania nazwy swojej ulubionej marki spoza dostępnej listy, lub też udzielenia odpowiedzi „nie mam ulubionej marki w tej kategorii”. Podstawą w tworzeniu rankingu marek w każdej kategorii były głosy oddane przez respondentów (procent wskazań).

– To drugi w historii firmy Hochland Polska sukces w tym badaniu. Poprzednio Znak „Ulubiona Marka Polaków” za rok 2017 marka Hochland uzyskała także w kategorii sery żółte. Przyznanie znaku „Ulubiona Marka Polaków” zbiegło się w czasie z wieloma aktywnościami prowadzonymi dla tej kategorii: plastry serów żółtych Hochland otrzymały nową szatę graficzną opakowań, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO. Tegoroczne wyróżnienie jest kolejnym potwierdzeniem efektywnie prowadzonych działań, dobrze obranego kierunku i przyjętej strategii – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Uzyskane wyróżnienie „Ulubiona Marka Polaków – Numer 1”  dla marki Hochland w kategorii Sery Żółte będzie w roku 2019 komunikowane na wszystkich opakowaniach serów żółtych Hochland w postaci logotypu znaku. Zaplanowano także przeprowadzenie kampanii reklamowej w prasie fachowej.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij