1. Komunikaty

Mleczarnia Łowicz (OSM) z kampanią Łowickiego

Źródło: Łowicz (OSM)
Autor: Janusz Górski

Kampania reklamowa trwać będzie w okresie czerwiec-grudzień 2018 roku. Jej tematem jest „Niezwykłe mleko. Twoje Łowickie”.
Kampania prowadzona będzie będzie w stacjach telewizji Polsat i TVN oraz stacjach tematycznych oraz w internecie. Twoje Łowickie znajdzie się na You Tube, facebooku, Instagramie i Video.
Kampania będzie miała ogólnonarodowy zasięg.
Za kreację odpowiada agencja Riverwood. Produkcję przeprowadziła firma MBT Production Bartek Bandoła. Osobą odpowiedzialną za kampanię jest Kierownik Działu Marketingu Joanna Kołodyńska.


Kampania obejmuje nie tylko emisje spotów, ale również takie aktywności jak lokowanie produktu, bilbordy sponsorskie. Przewidziane zostały intensywne działania w kanałach społecznościowych, współpraca z influencerami, wsparcie materiałami POS.
Kampania jest skierowana do głównej grupy konsumentów mleka Łowickiego tj. do kobiet w wieku 25-50 lat. Spot wprowadza nas w świat trzech różnych bohaterek, które napotykają podczas codziennych sytuacji na coś niezwykłego. Czasem jest to miła niespodzianka, czasem miłe skojarzenie i wspomnienie, a czasem umiejętność dostrzegania piękna w ulotnych zjawiskach. Wszystkie te sytuacje łączy obecność łowickiego motywu pasków, dokładnie takiego jak na łowickim mleku. Codzienność nabiera barw, dzięki niezwykłemu mleku. I takie właśnie jest hasło kampanii: „Niezwykłe mleko. Twoje Łowickie”.