1. Komunikaty

Hochland na Food Blogger Fest!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska
© hochland polska

Food Blogger Fest to wydarzenie skierowane do blogerów kulinarnych i pasjonatów gotowania. 21 kwietnia w Warszawie odbyła się jego ósma edycja! Partnerem wydarzenia była firma Hochland, która całość spotkania uatrakcyjniła warsztatami kulinarnymi ze znanymi kucharzami, konkursami o atrakcyjne nagrody i wieloma kreatywnymi aktywnościami. Goście wydarzenia mieli okazję zapoznać się ze smakami serów Hochland oraz Almette w specjalnie zaaranżowanych strefach.


Food Blogger Fest to wyjątkowa okazja do poszerzenia horyzontów kulinarnych oraz spotkania fanów gotowania, widywanych zazwyczaj „w sieci”. Dlatego produktów Hochland i Almette nie mogło na nim zabraknąć. W strefie Almette przygotowano warsztaty kulinarne z Davidem Gaboriaud oraz stół inspiracji Almette, który przygotowała znana blogerka Joanna Matyjek. Do stołu inspiracji Almette mógł podejść każdy i sfotografować inspiracje, które powstały we współpracy z Davidem. Zadbano o bardzo modne dodatki – deski, talerze, obrusy, aby każdy bloger mógł zrobić swoje niepowtarzalne zdjęcie. O aranżację stołu i porady dotyczące fotografowania zadbała Joanna Matyjek. Był także konkurs, w którym do wygrania były piękne kosze piknikowe, idealne na zbliżającą się majówkę. Przez cały dzień uczestnicy mieli okazję spróbować także swoich sił w dojeniu krowy na czas. Specjalna atrapa krowy wzbudzała zachwyt wśród uczestników, a każdy odważny, który podjął wyzwania wydojenia jej na czas otrzymał zestaw produktów Almette.
Z kolei w strefie Hochland przygotowano stanowisko mistrza kulinarnego Marcina Budynka, który poprowadził warsztaty kulinarne w klimacie kuchni skandynawskiej. Był także stół kreatywny z ogromnym wyborem świeżych, pysznych składników oraz pełnym asortymentem serów Hochland. Każdy kto odwiedził strefę mógł przygotować swoje autorskie danie, przekąskę z serami Hochland, a następnie w specjalnie zaaranżowanym studio fotograficznym zrobić wymarzone zdjęcie. Na stoisku uruchomiono także opcję InstaBOX – dla wszystkich, którzy uwielbiają Instagram. Wystarczyło, że osoba udostępniłą zdjęcie ze stoiska Hochland z odpowiednim hashtagiem na Instagramie, mogła odebrać je w wersji papierowej, a także… pakiet produktów Hochland. Wszystkie zdjęcia wzięły udział w konkursie o markowy rower miejski z koszyczkiem na zakupy.
– Coraz mocniej promujemy kulinarne wykorzystanie naszych serów! Stąd pomysł na naszą obecność w roli Partnera na wydarzeniu Food Blogger Fest, które skierowane było do blogerów kulinarnych i pasjonatów gotowania. Obie przygotowane strefy, zarówno Hochland, jak i Almette, cieszyły się ogromnym powodzeniem. Blogerzy testowali i wymieniali swoje opinie na temat serów Hochland i Almette, a także dopytywali o dostępny asortyment marek – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Food Blogger Fest to także wiele merytorycznych konferencji. W tym roku skupiono się między innymi na tym, jak w prosty sposób sprawić, by blog był jeszcze lepszy i stale przykuwał uwagę czytelników. Organizatorem corocznego spotkania blogerów i pasjonatów kulinarnych jest popularny portal kulinarny Ugotuj.to.