1. Komunikaty

Wygraj dom z natury po raz wtóry – rusza wielka loteria promująca Almette!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Wkrótce, bo już od 1 września startuje kolejna odsłona niezwykle atrakcyjnej loterii dla konsumentów puszystych serków Almette. Do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad milion złotych! Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala. Loteria potrwa do 31 października.


Zaplanowano bardzo atrakcyjny zestaw nagród – drewniany dom rekreacyjny do wygrania, ale także wiele mniejszych nagród, które znacznie zwiększają prawdopodobieństwo wygranej (codziennie aż 7 razy można wygrać 1000 PLN). Główną zaletą akcji jest prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja wspiera konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie. Wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie https://www.almette.pl/loteria-2017/ lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania! Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa szansa na wygraną.
Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży już od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: Internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 4 września do końca października), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone różnorodne działania PR.
Sukces poprzedniej edycji loterii Almette zainspirował nas do kontynuacji sprawdzonej idei. To była najlepsza bodaj kampania promocyjna w całej historii marki Almette i firmy Hochland w Polsce. Trwająca dwa miesiące loteria, przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży produktów pod marką Almette o 16% wolumenowo i o 13% wartościowo w czwartym kwartale 2016 roku względem kwartału trzeciego. Sprawdzony koncept loterii, nagrody za ponad milion złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną ponownie konsumentów. Almette to silny brand, który inwestuje w swoją pozycję rynkową, buduje wartość kategorii i dba o emocjonalne więzi z konsumentami – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska.
Za produkcję filmu reklamowego odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów Value Media.