100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska w finale V edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2015-06-30 09:18:11

© hochland polska

Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska znalazł się w finale jubileuszowej edycji prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 roku, wśród 26 osób figurujących na shortliście, co stanowi duże wyróżnienie. Konkurs dał szansę zespołom marketingowym i poszczególnym szefom marketingu zaprezentowania najlepszych dokonań, strategii, kampanii realizowanych w 2014 roku.

Piotr Nagalski jest praktykiem biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem w Polsce, Europie Centralnej i Wielkiej Brytanii, autorem wielu niestandardowych i nowatorskich kampanii o zasięgu krajowym i europejskim. Przez lata swojej kariery zawodowej tworzył, zarządzał i rozwijał takie marki, jak Algida, Huggies, Velvet, Kleenex, Andrex, a od 2012 roku Hochland, Almette, Valbon, Piato.

W jubileuszowej 5 edycji konkursu, Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli ekspertów branżowych, Laureatów Konkursu oraz Partnerów wybierała zwycięzców w dwóch etapach. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Rola marketingu z roku na rok rośnie. Firmy i instytucje, których prezes i zarząd wspierają zespoły marketingowe i ich liderów osiągają lepsze wyniki od konkurencji. W tym roku, organizatorzy konkursu przygotowali szereg zmian w regulaminie. Wprowadzono 3 nagrody Grand Prix Indywidualne i 3 Nagrody Grand Prix Zespołowe powiązane z wielkością budżetu marketingowego. Nowością jest wprowadzenie nagrody dla Instytucji Kultury, Nauki i Sportu oraz Instytucji Rządowych i Samorządowych. Obok nagród Grand Prix konkurs dawał możliwość uzyskania czterech tytułów Osobowość Marketingu Roku 2014 w kategoriach: Młody wilk – Odkrycie roku, Thinking outside the box, Wyjątkowa efektywność na rynkach międzynarodowych oraz Launch / rebranding roku. O statuetki Dyrektora Marketingu Roku i Osobowość Marketingu Roku mogły ubiegać się zespoły i osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych.
***
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w 8 państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld Euro rocznie. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie w produkcji serów, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość produktów. Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada zakłady produkcyjne, w których zatrudnia niemal 900 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych – twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij