1. Komunikaty

Grupa Raben nagrodzona przez eyetransport

Źródło: Raben
Autor: Janusz Górski

Grupa Raben w 2014 roku była nominowana w dwóch kategoriach do nagrody przyznawanej przez eyefortransport, jednego z największych dostawców informacji w dziedzinie logistyki i transportu. Wygrała w każdej z nich: Najlepszy Operator Logistyczny dla sektora FMCG, Najlepszy Operator Logistyczny dla sektora produktów świeżych.
Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu eyefortransport European 3PL Awards zostali ogłoszeni podczas uroczystej gali zorganizowanej w czasie XII Europejskiego Szczytu Operatorów Logistycznych, odbywającego się w Amsterdamie w dniach 18-20 listopada 2014 roku. – Europejskie nagrody 3PL po raz kolejny pokazują niezwykłą jakość usług, którą operatorzy logistyczni dostarczają swoim klientom – powiedział Chris Saynor, CEO organizacji eyefortransport.


– W tym ciągle trudnym otoczeniu biznesowym dobrze jest obserwować prawdziwe innowacje i doskonałość obsługi klienta w najlepszym wydaniu. Finaliści konkursu 3PL wybrani przez jury oraz zwycięzcy wybrani w bezpośrednim glosowaniu klientów reprezentują firmy, które ciągle budują udane relacje z klientami. Jak zwykle jest to dla mnie wielki honor ogłaszać zwycięzców oraz finalistów.
Kandydaci są nominowani przez zespół ekspertów z branży, a zwycięzców wybierają klienci usług 3PL, których codzienne operacje zależą od współpracy z operatorami logistycznymi.
– Nagrody przyznawane przez klientów mają dla nas wyjątkowe znaczenie. Chcemy, by Grupę Raben charakteryzowała najwyższa jakość usług i przyjazna obsługa. Inwestujemy w rozwój narzędzi, systemów i infrastruktury, by zwiększyć przewagę konkurencyjną współpracujących z nami firm. Nieustannie pracujemy nad polepszeniem segmentu logistyki produktów świeżych, dlatego nagroda w tym sektorze jest pozytywnym sygnałem płynącym z rynku, mówiącym o tym, że nasze działania są skuteczne. Nagroda przyznana Grupie Raben trzeci rok z rzędu jest z jednocześnie wyróżnieniem i zobowiązaniem. Będziemy niezmiennie starali się polepszać naszą obsługę klienta – komentuje Ewald Raben, CEO Grupy Raben.