1. Komunikaty

Sery żółte Hochland w nowej odsłonie – zasmakuj w naturalności!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Konsumenci chętnie sięgają po sery żółte – to najczęściej spożywana i największa kategoria na rynku serów, zgodnie z szacunkami ekspertów warta rocznie prawie 2 mld PLN. Sery paczkowane stanowią niemal 2/3 kategorii serów żółtych, przy czym sery żółte w plastrach to bardzo szybko rozwijający się segment. Sery żółte Hochland w plasterkach pojawiły się w sprzedaży w listopadzie 2002 roku, otworzyły na rynku polskim nową kategorię – sery żółte dojrzewające w innowacyjnym opakowaniu typu otwórz-zamknij. Teraz sery żółte Hochland w plasterkach dostępne są w nowej, jeszcze bardziej naturalnej odsłonie.

To wyjątkowy, naturalny produkt, pod najbardziej znaną marką serów w Polsce. Nowe, wyróżniające się opakowania podkreślają silne korzyści i wyróżnialność marki Hochland: „Bez konserwantów” i „Bogaty w wapń”.
Sery żółte Hochland w nowej odsłonie to krok w zdecydowanie dobrym kierunku, oczekiwanym przez konsumentów! Nowe opakowania serów żółtych Hochland w plasterkach już zaczynają się pojawiać na rynku, stopniowo zastąpią dotychczasowe. Zaplanowano silne wsparcie reklamowe dla serów żółtych Hochland w nowej odsłonie – w internecie, prasie, a także za pomocą różnorodnych materiałów POS i promocji handlowych.