1. Komunikaty

Mlekpol (SM) rusza z nową kampanią

Źródło: First Communications
Autor: Janusz Górski
© mlekpol

Kampania stworzona jest z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej marki Mlekpol (SM): Łaciate. Kampania skupia się na Śmietance Łaciatej 12%.
Kampania opierać się będzie na spotach emitowanych w TV, internecie oraz platformach VOD. Zadaniem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie naturalności Śmietanki oraz jej wspaniałego kremowego smaku, który idealnie komponuje się z aromatyczną, nie tylko poranną, kawą.
Głównym celem kampanii jest budowanie i kształtowanie świadomości klientów na temat marki Śmietanki – Łaciate.

Spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych: TVP, Polsat, TVN oraz w wielu stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo; Polsat 2, TV4, Polsat Cafe, Film, News; AT Media; TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia.
Równocześnie z kampanią TV, prowadzona jest emisja spotów TV w internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/witrynach VOD (video na żądanie): Onet, WP, Ipla, Iplex.
Kampania ruszyła 2 listopada br. i potrwa do 16 grudnia 2012 r.