Branża Mleczarska 100 Firm

Komunikaty prasowe

Finał loterii Hochland „Dzielimy się tym, co dobre”!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2021-07-12 11:01:04

© hochland polska

Za nami kameralne, ale bardzo wyjątkowe spotkanie finalistów loterii Hochland „Dzielimy się tym, co dobre”. Czeki o wartości 100 000 zł każdy trafiły w ręce laureatów oraz na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej i jej programu dożywiania dzieci – Pajacyk. Pozwoli to zapewnić aż 25 tys. posiłków dla niedożywionych dzieci, a przedstawiciele Hochland Polska już zapowiedzieli, że w kwestii łączenia tego, co przyjemne z tym, co pożyteczne, nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.

Tegoroczna loteria Hochland „Dzielimy się tym, co dobre” do wspólnej pomocy podopiecznym akcji „Pajacyk” zaangażowała wszystkich uczestników zabawy. Każdy, kto zarejestrował kod z opakowania promocyjnego na specjalnie udostępnionej stronie internetowej, pomagał tym samym w zrealizowaniu celu charytatywnego. W efekcie czeki o wartości 100 000 zł podczas finału trafiły zarówno do laureatów akcji, jak i na ręce reprezentującej Polską Akcję Humanitarną Pani Anny Zubali. Była ona niezwykle wzruszona tym gestem, który pozwoli ufundować aż 25 tys. posiłków dla niedożywionych dzieci w ramach programu „Pajacyk”.

Podczas spotkania prowadzonego przez Małgorzatę Szulc i Jacka Wyrzykiewicza z firmy Hochland Polska, można było poznać historie laureatów. Opowiadali, co skłoniło ich do udziału w loterii i na co zamierzają przeznaczyć wygraną. Okazało się, że jedna z laureatek zarejestrowała tylko jeden kod z opakowania i to wystarczyło, by wygrała! Odpowiedź, która pojawiała się najczęściej? „Odbieram telefon i nie dowierzam. To się nie dzieje...”. Niesamowita sytuacja, ale i namacalny dowód, że czasem wystarczy jeden krok, by odmienić swoje życie. Zmiana auta, remont mieszkania czy egzotyczna podróż to tylko niektóre z planów, na jakie laureaci zamierzają przeznaczyć swoje nagrody.

Spotkanie w nowej siedzibie Hochland nie mogło oczywiście obyć się bez zwiedzania tego niezwykłego miejsca. Goście mieli okazję zobaczyć m.in. wyjątkowe przestrzenie, jakimi są Sala Biała i Sala Czarna – stworzone z szacunku do dostawców mleka. W końcu to oni stanowią jedno z kluczowych ogniw działalności Hochland i każdego dnia dokładają swoją cegiełkę do sukcesu całej firmy. Z kolei sale Węgrów i Kaźmierz przywołują ducha miejsc, w których znajdują się fabryki marki. Nie zapomniano także o poczęstunku – oczywiście na bazie serków Hochland. Pyszne sery żółte w plastrach, sery kremowe, czy Hochland Kanapkowy głównie w nowej, czekoladowej wersji na słodko zachwyciły podniebienia uczestników spotkania i same w sobie były dowodem na to, że Hochland naprawdę „dzieli się tym, co dobre” – smakami swoich pysznych produktów. I to na pewno nie ostatni raz!


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-11-27) Hochland Polska: Wskutek pandemii konsumenci mają opory by testować nowe smaki
(2021-11-19) Hochland Polska obronił udziały rynkowe mimo spadku rynku serów topionych
(2021-11-13) Hochland Polska: Rynek twarogów sernikowych w Polsce rozwija się dynamicznie. Pandemia nie miała nań wpływu

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij