Branża Mleczarska 100 Firm

Komunikaty prasowe

Łowicz (OSM) startuje z kampanią telewizyjną

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-03-22 14:51:45

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM) owiał tajemnicą prace nad nową kampanią telewizyjną promującą produkty oznaczone znakiem „Jakość Tradycja”. Dzieło zostało już zakończone, a efekty pracy będzie można zobaczyć w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Spot opowiada urokliwą rodzinną historię zbudowaną wokół łowickich produktów, znanych od lat i obecnych od pokoleń na polskich stołach.

Wartościami marki Łowicz jest tradycja, regionalność i polskość, co jest wyraźnie pokazane i podkreślone w spocie. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki i zaprezentowanie szerokiej publiczności odświeżonej szaty opakowań.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-04-06) Łowicz (OSM): Twarogi notują znaczącą tendencję wzrostową w okresach świątecznych i podczas dłuższych weekendów
(2021-03-24) Łowicz (OSM): Święta i długie weekendy to okazja do większej sprzedaży twarogów
(2021-03-24) Łowicz (OSM): Mleko UHT 3,2% z witaminami

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij