Branża Mleczarska 100 Firm

Komunikaty prasowe

Hochland Cheesemaster Gala za nami!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2021-02-16 11:01:01

© hochland polska

Gala Hochland Cheesemaster to tradycyjne spotkanie w ramach którego następuje podsumowanie roku oraz wyników sprzedażowych. W tym roku Galę Cheesmaster 2019/2020 zaplanowano na piątek, 12 lutego. To była Gala jakiej nikt nie znał, w nowej i niepowtarzalnej wirtualnej odsłonie, która ze względu na pandemię odbyła się w ramach Hochland Cheesemaster Channel.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele działu sprzedaży, kierownictwo, a także zaproszeni goście z pozostałych działów Hochland Polska. Agenda, jak na program informacyjny przystało zawierała: newsy ze świata Hochland, reportaż „Hochland – nic ich nie powstrzyma”, gościnne występy ekspertów, rozdanie nagród Cheesemaster w 5 kategoriach i wiele niespodzianek w ramach Hochland Cheesemaster Channel.

Punktualnie o godzinie 14.00 wystartował najlepszy program informacyjny dedykowany pracownikom Hochland. Newsy ze świata Hochland przedstawiła Anna Mierzwa – popularna aktorka Teatru Nowego w Poznaniu. Gościem specjalnym był Jerzy Bralczyk – polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, jeden z najpopularniejszych autorytetów w dziedzinie języka polskiego. Uczestników Gali przywitał Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska – podczas transmisji na żywo.

Na Gali przyznano nagrody Cheesemaster w 5 kategoriach: Najlepszy Key Account Manager Roku, Najlepszy Manager Zespołu, Najlepszy Przedstawiciel Handlowy Najlepszy Specjalista do spraw Sprzedaży oraz Wyróżnienie Roku. Były wielkie emocje – nagrodzeni dziękowali ze wzruszeniem, oczywiście w formie wirtualnej! Kolejnym akcentem spotkania była prezentacja nagranego wspólnie przez pracowników Hochland Polska video clipu „Miłość w Zakopanem”. Na zakończenie Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży Hochland Polska, podczas transmisji na żywo, serdecznie podziękował za miniony, dobry rok i za rewelacyjną organizację wirtualnej Gali.

– W Hochland Polska od wielu lat funkcjonuje kompleksowy program wsparcia sprzedaży, obejmujący szereg działań skierowanych do przedstawicieli handlowych. Ta platforma komunikacji łączy aspiracje sił sprzedaży oraz portfolio Hochland w dążeniu do bycia ekspertem w kategorii serów. Pracownicy działu sprzedaży Hochland w ramach prowadzonych działań zdobywają wartościową wiedzę o firmie, jej historii, asortymencie czy pochodzeniu składników. Na najlepszych czekają wyróżnienia, a podsumowaniem starań sił sprzedaży jest organizowany każdego roku event. Miniony rok, mimo pandemii, był bardzo dobry pod wieloma względami! Przed nami kolejne wyzwania, ale RAZEM DAMY RADĘ! – podkreślił Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2021-02-25) Hochland Polska: w 2021 r. neutralność klimatyczna zakładów, do 2025 r. redukcja zużycia CO2 o 50%
(2021-02-18) Hochland Polska: Niemleczne zamienniki nabiału SimplyV wchodzą na rynek
(2021-02-08) Hochland Kids at winter holiday

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij