1. Komunikaty

Mlekpol (SM): Łaciate ma 25 lat!

Źródło: Mlekpol (SM)
Autor: Monika Czaplicka
© mlekpol (sm)

W 1995 roku mleczarnia Mlekpol (SM), jako pierwsza w Polsce, wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą Łaciate. Przez lata codziennie towarzyszyło ono konsumentom i stało się dzięki temu produktem rozpoznawalnym, cenionym i pozytywnie odbieranym. Marka od 25 lat nieustannie rozwija się, aby sprostać potrzebom rynku. Z tej okazji Łaciate przygotowało działania, za pomocą których wraz z konsumentami, mogło świętować jubileusz.

Kampania była pełna humoru, a jej celem było podkreślenie najważniejszych dla marki wartości, takich jak bliskość domu, tradycyjność i naturalne pochodzenie. Już na początku 2020 roku na sklepowych półkach znalazły się jubileuszowe opakowania z logo 25-lecia. W kolejnej odsłonie pojawiły się oryginalne kartoniki mleka z ilustracjami rysownika Andrzeja Mleczki, który trafnie komentował w nich rzeczywistość, podkreślił cechy produktu, takie jak wysoka jakość i pyszny smak, a także w zabawny sposób zaprezentował codzienne scenki z życia krów Łaciatego. Zwieńczeniem kampanii była wielka loteria konsumencka „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”, w której do wygrania były między innymi karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz nagrody rzeczowe.

Ostatnie wiadomości o firmie