1. Komunikaty

Sealed Air zorganizował wirtualną konferencję pod tytułem „Potęga próżni”

Źródło: Sealed Air
Autor: Monika Czaplicka

Kwestie takie jak zrównoważony rozwój, ograniczanie marnowania żywności, zwiększanie bezpieczeństwa żywnościowego i wydłużanie okresu przydatności były najważniejszymi tematami czerwcowej konferencji firmy Sealed Air.

Zazwyczaj Sealed Air zaprasza gości na takie wydarzenia do swojego centrum konferencyjno-wystawienniczego Packforum w Mediolanie. Odbywające się w środę 10 czerwca wydarzenie zostało przeniesione do przestrzeni wirtualnej. Obejmowało ono prezentacje i interaktywne sesje pytań i odpowiedzi koncentrujące się na coraz bardziej kluczowej roli pakowania próżniowego w ochronie żywności.

Duncan McIntyre, Dyrektor ds. Marketingu świeżego mięsa czerwonego w regionie EMEA w Sealed Air powiedział: „Specjaliści zajmujący się produkcją, przetwarzaniem, pakowaniem, dystrybucją i sprzedażą żywności mogli dowiedzieć się od zespołu Sealed Air o tym, jak pomagamy rozwiązać niektóre z największych wyzwań pojawiających się w łańcuchu dostaw żywności.  Słusznie konsumenci wymagają świeżej, bezpieczniejszej żywności pakowanej w sposób bardziej przyjazny dla środowiska. Nasze rozwiązania w zakresie pakowania próżniowego mają pomóc firmom zaspokoić ten popyt i ostatecznie zwiększyć sprzedaż ”.   

Zespół Sealed Air podzielił się spostrzeżeniami na temat systemów pakowania próżniowego Cryovac, w tym szerokiej gamy worków termokurczliwych, technologii pakowania Darfresh oraz nowoczesnej generacji wielowarstwowych worków termokurczliwychworków OptiDure.

Uczestnicy mogli również posłuchać wywiadu z Denise Mathieson, która odpowiada za dział pakowania w Tesco u Wielkiej Brytanii. Denise przedstawiła, w jaki sposób ich sień supermarketów wybiera opakowania w ramach ciągłych wysiłków na rzecz wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym.

Duncan McIntyre podsumował: „Wiele firm mających precyzyjną wizję rozwoju traktuje strategię dotyczącą opakowań jako kluczową dla swojej przyszłej i obecnej działalności. Takie podejście pomaga firmom w ciągłym dostosowywaniu się do szybko zmieniających się tendencji rynkowych i daje łatwości adaptacji do wymogów gospodarki obiegowej. Packforum będzie nadal badać te zmieniające się trendy i pokazywać, w jaki sposób kształtują podstawową rolę opakowań, co pomoże firmom zoptymalizować ich działani i lepiej komunikować się z konsumentami.”

Więcej informacji dotyczących pakowania znajdą Państwo pod linkami:
https://sealedair.com.pl/pl/cryovac-darfreshontray
https://sealedair.com.pl/pl/cryovac-optidure
https://sealedair.com.pl/pl/opakowania-chronia-zywnosc
https://sealedair.com.pl/pl/packforum

 

© sealed air

Ostatnie wiadomości o firmie