1. Komunikaty

Mońki (MSM) z nowym logo

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka

Moniecka (MSM) zaprezentowała nową odsłonę swojego logo. Odświeżone logo przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.

– Zmiana logo firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. To kolejny krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowej pozycji na rynku oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy, którym jest dostarczanie wysokiej jakości produktów mlecznych – komentuje Krzysztof Doliński, Dyrektor Handlowy w spółdzielni Mońki (MSM).

Nowe logo stopniowo będzie zastępowało dotychczasowe, obecne na produktach, stronie internetowej, dokumentach firmowych oraz sukcesywnie wprowadzanych nowych materiałach reklamowych.

Ostatnie wiadomości o firmie