1. Komunikaty

Mlekpol (SM) rozpoczął współpracę z programem „MasterChef Junior”

Źródło: Mlekpol (SM)/V5
Autor: Janusz Górski

Mlekpol (SM) dołączył do grona sponsorów programu „MasterChef Junior”, którego kolejna edycja rozpocznie się już w marcu. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa będzie aktywnie lokować swoje produkty najbardziej rozpoznawanych marek mleczarskich w Polsce.

Po sukcesach programu „Doradca Smaku”, w którym produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa pojawiły się w przepisach z całego świata, współpraca ze stacją TVN została rozszerzona o kolejny popularny format „MasterChef Junior”. W programie bierze udział 40 najbardziej utalentowanych młodych kucharzy w wieku od 8 do 13 lat wyłonionych w eliminacjach. Zmierzą się oni z przepisami i wyzwaniami przygotowanymi przez jury w składzie Ania Starmach, Mateusz Gessler i Michel Moran.

– Idea programu jest nam bliska. Mlekpol codziennie podejmuje działania edukacyjne, w których nakłania Polaków, również tych najmłodszych, do racjonalnego i zdrowego żywienia. Produkty mleczarskie powinny być ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety. Cieszymy się, że możemy być częścią projektu „MasterChef Junior” i trzymamy kciuki za młodych kucharzy – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu mleczarni Mlekpol (SM).

To już 5. edycja popularnego programu telewizji TVN. Mlekpol (SM) wyposażył spiżarnię na potrzeby programu i jest dostawcą produktów mleczarskich we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Z bogatej oferty Spółdzielni uczestnicy będą mogli skorzystać z popularnych i lubianych przez konsumentów produktów: Maślanki Mrągowskiej Naturalnej, Śmietanki Łaciatej 12%, Serka Łaciatego, Mleka Łaciate Junior i Śmietany Łaciatej 18%. Pierwszy odcinek nowej edycji programu już 8 marca w programie TVN.

Ostatnie wiadomości o firmie