1. Komunikaty

Sertop: Na co postawić jesienią?

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Monika Czaplicka
© sertop

Serki topione to produkty popularne w polskiej kuchni, będące doskonałym dodatkiem nie tylko do kanapek, ale także do przygotowania różnego rodzaju zup, sosów i innych potraw. Warto wyeksponować ten produkt w sklepowej chłodni i zadbać o odpowiedni dobór smaków, których popularność zdecydowanie uzależniona jest od pory roku.

Które serki warto mieć w asortymencie swojego sklepu jesienią i zimą? – W chłodniejsze pory roku dużą popularnością cieszą się serki topione z dodatkiem czosnku, szynki, salami, pieczarek, papryki czy borowików, a także „neutralne smaki” czyli produkty wykonane na bazie tradycyjnych serów twardych takie jak Gouda, Tylżycki, Złoty Ementaler.

Przy towarowaniu warto pamiętać także o potrzebach naszych klientów, również w kwestii opakowań. Bo jeśli nasz sklep zlokalizowany jest w pobliżu miasteczka studenckiego lub centrum biurowego to warto zaopatrzyć się w serowe krążki z pojedynczymi trójkącikami serka topionego „na jeden raz”, ale jeśli prowadzimy osiedlowy sklepik, w którym zakupy robią całe rodziny to produktem „must have” będą opakowania rodzinne np. 100 g kostki tzw. telewizorki, umożliwiające przygotowanie posiłku dla kilku osób. Produktem popularnym dla obu grup będą nasze najnowsze sery topione w plastrach, umożliwiające błyskawiczne wykorzystanie produktu bez użycia noża. Serki te dedykowane są najbardziej wymagającym klientom, ze względu na brak GMO oraz glutenu – wyjaśnia Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.

Ostatnie wiadomości o firmie