Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Rafał Masiak z Hochland Polska Dyrektorem Marketingu Roku 2018!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-12-05 09:07:24

© hochland polska

We wtorek 4 grudnia, podczas uroczystej gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu firmy Hochland Polska. To pierwsza nagroda dla przedstawiciela Hochland Polska w historii tego konkursu.

Kapituła konkursu nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

W plebiscycie Dyrektor Marketingu Roku 2018 Rafał Masiak otrzymał nagrodę w kategorii – Produkty żywnościowe. Kapituła oceniała działania marketingowe dla flagowego produktu Hochland Polska – serka Almette. Projekty zrealizowane w latach 2017-2018 pod kierownictwem Dyrektora Rafała Masiaka, uczyniły z Almette najcenniejszą markę w portfolio firmy z najlepszym wynikiem sprzedażowym. Jakość i kreatywność wdrażanych działań strategicznych, miały również znaczący wpływ na budowę silnych relacji z konsumentami. W ich opinii Almette to najbardziej lubiana marka w swojej kategorii.

Obecnie Polska jest największym rynkiem sprzedaży Almette w całej Grupie Hochland. – mówi Rafał Masiak. Marka ugruntowała pozycję lidera rynku odnotowując wzrosty we wszystkich wskaźnikach sprzedaży. Niezwykle cieszy mnie fakt, że sukcesy na polu marketingu i sprzedaży, zostały docenione przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. To wynik ciężkiej pracy całego zespołu, za co bardzo dziękuję!

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90. Obecnie posiada w Polsce dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów. Produkty można odnaleźć we wszystkich najważniejszych kategoriach serów. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25