Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Piaski (OSM): Nowa odsłona Zsiadłego Mleka

Źródło: Piaski (OSM)   Dodano: 2018-05-14 08:41:23

© piaski (osm)

Spółdzielnia Piaski (OSM) wprowadza na rynek Zsiadłe Mleko w nowej odsłonie. Sztandarowy produkt firmy w odmienionym opakowaniu będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
Dotychczasowy kubek o pojemności 350 g został zastąpiony przez nowe, wygodne opakowanie w formie miski o tej samej gramaturze.
Bardzo uważnie obserwujemy trendy, również na rynku opakowań, dlatego uwzględniając potrzeby naszych klientów zdecydowaliśmy się wprowadzić małe modyfikacje w przypadku Zsiadłego Mleka. Przy czym chcemy wyraźnie podkreślić, że ta metamorfoza dotyczyła tylko formy opakowania, natomiast wysoka jakość oraz tradycyjny, pyszny smak produktu pozostały bez zmian. Jesteśmy przekonani, że nowa odsłona spotka się z pozytywnym odbiorem wśród konsumentów – podkreśla Andrzej Grochoła, Kierownik ds. Marketingu w Piaski (OSM).

Zsiadłe Mleko od Spółdzielni Piaski (OSM) jest cenione ze względu na swoje znakomite walory smakowe i wysoką wartość odżywczą. Produkt wytwarzany jest z zachowaniem tradycyjnej receptury, według której proces dojrzewania zachodzi po nalaniu do opakowania, czemu zawdzięcza swoje naturalne właściwości oraz konsystencję. Nie zawiera mleka w proszku, konserwantów i ulepszaczy. Poza tym doskonale nadaje się jako dodatek do ziemniaków, chłodników, jak również wielu innych dań.
Zsiadłe Mleko od Spółdzielni Piaski (OSM) jest doceniane w licznych konkursach i plebiscytach o charakterze lokalnym i ogólnopolskim. W 2017 r. produkt został nagrodzony w XII edycji konkursu Wojewódzki Lider Smaku, skierowanego do producentów żywności oraz restauratorów z regionu lubelskiego. Zdobył również brązowy medal w kategorii: Mleko, kefiry, maślanki w ogólnopolskim badaniu konsumenckim Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25