Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland Partnerem Strategicznym XVIII Forum PetroTrend 2018

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-03-29 10:29:16

© hochland polska

Firma Hochland Polska została Partnerem Strategicznym najważniejszego w Polsce spotkania właścicieli stacji paliw – XVIII Forum PetroTrend 2018. Wydarzenie miało miejsce 28 marca w Sheraton Warsaw Hotel.
Każda edycja spotkania właścicieli stacji paliw, sklepów convenience oraz gastronomii na stacji cieszy się ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz Kupców z sieciowych i niezależnych stacji paliw. Tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele oraz najlepsi praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w tym wydarzeniu. Forum PetroTrend to efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży. Dzięki osiemnastoletniej tradycji udało się stworzyć ważne w Polsce wydarzenie dla branży stacji paliw. Udział Hochland w roli Partnera Strategicznego XVIII Forum PetroTrend 2018 nie jest przypadkowy. W ostatnich latach rynek gastronomiczny stał się dla Hochland bardzo ważny, co widać po powiększającej się ofercie produktów pod marką Hochland Professional.

– Hochland bezustannie rozwija swój asortyment i pracuje nad nowymi innowacyjnymi produktami. Wpisując się w aktualne trendy oraz dynamicznie rosnący popyt na przekąski wysokiej jakości na stacjach paliwowych oraz w sklepach typu convenience, wprowadzamy do swojej oferty nowe rozwiązania do tego typu segmentu. Na XVIII Forum PetroTrend 2018 miały premierę dwie linie produktów opracowanych w oparciu o najnowsze technologie Hochland i polskie składniki. Pierwsza z nich to linia trzech smaków precli z serkiem twarogowym kanapkowym, która przeznaczona jest dla segmentu convenience. W ofercie dostępne trzy warianty: precel z kremowym serkiem twarogowym kanapkowym o smaku śmietankowym, z szynką oraz z ogórkiem i koperkiem. Precle to idealne rozwiązanie na drugie śniadanie. Kiedy nie ma czasu na przygotowanie posiłku w domu, wystarczy w drodze wyskoczyć po precla z ulubionym serekiem. Nasza druga premiera to Ser-Dog z serówką w trzech pysznych smakach: z gouda, chilli, ziołowa. Serówka to nowa propozycja Hochland służąca do przygotowania pysznych serowych hot-dogów. Produkt został stworzony z myślą o tych konsumentach, którzy starają się ograniczyć spożywanie wędlin oraz o tych, którzy poszukują nowych, oryginalnych smaków. Serówki Hochland świetnie nadają się do podgrzewania w rollerach używanych na stacjach benzynowych, w barach i bistrach. Po podgrzaniu nie obsychają, pozostają soczyste i pełne w smaku. Świetnie komponują się z pieczywem – zarówno białym, jak i pełnoziarnistym. Hochland to dobry partner w biznesie dla branży stacji paliw, a nasze produkty to idealna baza do dań na ciepło i przekąsek. Wkrótce pojawią się kolejne nowe produkty m.in. sery do sałatek i inne – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25