Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland wyróżniony tytułem Złotej mowy reklamowej – w kategorii reklamodawca!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-02-09 09:56:11

W uznaniu za wzorową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych na antenach TVP, za dużą wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad tradycji języka polskiego – firma Hochland Polska dostała od biura reklamy TVP wyróżnienie Złota mowa reklamowa. Jest ono przyznawane od 2015 roku.
W uzasadnieniu szczegółowym Dorota Kielczyk z działu kontroli językowej biura reklamy TVP podkreśliła, że szczególne wyróżnienie „Złote słowa” otrzymuje kampania „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem” za kreatywną zabawę słowem, swobodne operowanie frazeologizmami i leksyką, stworzenie unikatowej stylistyki wypowiedzi postaci – języka zabawnego, z wyrazistym, lecz subtelnym i kulturalnym przekroczeniem granicy poprawności. Biuro reklamy TVP przekazało wyróżnienie pragnąc docenić postawę, będącą wyrazem otwartości, zaangażowania, głębokiej świadomości i wrażliwości językowej oraz chcąc podziękować za wysiłek we współtworzeniu możliwe najlepszych – poprawnych, ale też kreatywnych – reklamowych wersji językowych.


Alina Wędlina von Schinka z synkiem Szynkiem, Mieszko „Prezes” Mleczko i Ula Cebula – to przykład niezwykle charakternych bohaterów, których można poznać w kampanii reklamowej „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem”. Przygotowanie tej aktywności było dla nas ogromnym wyzwaniem, ale zakończyło się sukcesem!

Hochland Kanapkowy to aksamitny ser o kremowej konsystencji, a za jego wyjątkowy charakter odpowiadają wyraziste składniki i różnorodność dostępnych smaków! W ofercie można wybierać spośród sześciu wariantów: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Kampania „Hochland kanapkowy – serek z charakterem” wystartowało w czerwcu ubiegłego roku w kilku mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25