1. Komunikaty

Reklama Hochland z Anią Guzik powraca do mediów!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości.
Ania Guzik - oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Uchodzi za amatorkę zdrowego stylu życia, co udowadniała jako prowadząca program „Grzeszki na widelcu”. Postrzegana jako naturalna i przyjazna, zwraca uwagę na to co je, dba o siebie i rodzinę. W reklamie Ania odkrywa tajemnicę pysznego smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony!


W ramach kampanii zostało zaplanowane silne wsparcie marketingowe w różnych mediach. Reklama telewizyjna dotrze przynajmniej raz do ponad 6 milionów osób, a spoty zajmą łącznie 140 godzin czasu antenowego. Zaplanowane zostały również liczne działania w Internecie m.in. akcje w kanałach Social Media (Facebook, Instagram), akcje specjalne z wybranymi portalami internetowymi, influencerami, blogerami i vlogerami. Jednocześnie ruszyły aktywności reklamowe w prasie fachowej, a także akcje promocyjne w punktach sprzedaży.