Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Reklama Hochland z Anią Guzik powraca do mediów!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-01-04 09:03:45

© hochland polska

Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości.
Ania Guzik - oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Uchodzi za amatorkę zdrowego stylu życia, co udowadniała jako prowadząca program „Grzeszki na widelcu”. Postrzegana jako naturalna i przyjazna, zwraca uwagę na to co je, dba o siebie i rodzinę. W reklamie Ania odkrywa tajemnicę pysznego smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony!

W ramach kampanii zostało zaplanowane silne wsparcie marketingowe w różnych mediach. Reklama telewizyjna dotrze przynajmniej raz do ponad 6 milionów osób, a spoty zajmą łącznie 140 godzin czasu antenowego. Zaplanowane zostały również liczne działania w Internecie m.in. akcje w kanałach Social Media (Facebook, Instagram), akcje specjalne z wybranymi portalami internetowymi, influencerami, blogerami i vlogerami. Jednocześnie ruszyły aktywności reklamowe w prasie fachowej, a także akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25