1. Komunikaty

Green Factory Logistics rozszerza działalność o nową usługę – mobilny billboard

Źródło: Green Factory Logistics
Autor: Monika Czaplicka
© green factory logistics
© green factory logistics

Operator logistyczny we współpracy z Polską Grafiką Samochodową z Ostródy oferują usługę, która jest nowością na rynku reklamowym – wymienny system reklamy samochodowej, w skrócie mobilny billboard.Reklama w postaci mobilnego billboardu polega na ekspozycji materiału reklamowego wydrukowanego na trwałym materiale banerowym, który jest wprowadzony w estetyczną ramę aluminiową na dwóch bokach naczepy. Nie jest to zwykłe oklejanie naczepy jakie widzimy na co dzień na polskich drogach.

Tym co wyróżnia wymienny system reklamy samochodowej to:- wysoka i trwała jakość wydruku (bez łączeń)- łatwość i możliwość częstej wymiany promowanego produktu (nawet co miesiąc)- możliwość szybkiego dostosowania komunikacji marketingowej do sytuacji na rynku (rozszerzenie grupy docelowej, zmiany szaty graficznej opakowań, promocje itp.)Green Factory Logistics posiada obecnie ponad 200 nośników na ponad 100 naczepach. Do końca 2017 r. planuje zwiększyć liczbę billbordów o kolejne 50 sztuk. Minimalny wymiar powierzchni reklamowej to ponad 31 m2 z jednej strony naczepy, łącznie ponad 62 m2 reklamy na dwóch ścianach.Nośniki reklam są zatem widoczne podczas jazdy po głównych szlakach komunikacyjnych w Polsce, jak również podczas pauz (postojów), które mają miejsca na parkingach przy autostradach, stacjach benzynowych, jak również w magazynach centralnych spożywczych sieci handlowych m.in.: JMP, Lidl, Kaufland, Netto, Tesco, SCA itd., gdzie Green Factory Logistics dostarcza produkty swoich kontrahentów 7 dni w tygodniu.

Ostatnie wiadomości o firmie