1. Komunikaty

Hochland Na Gorąco! ponownie w telewizji!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

W maju startuje kontynuacja intensywnej kampanii plastrów Hochland Na Gorąco! To będzie druga odsłona kampanii rozpoczętej na początku tego roku. Plastry Hochland Na Gorąco! będą ponownie intensywnie i wszechstronnie wspierane w różnych mediach. Ogólnopolska kampania obejmie: telewizję (największe stacje TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), internet, prasę, punkty sprzedaży oraz aktywności PR. Działa także dedykowana strona www dla plastrów Hochland Na Gorąco! - www.hochland.pl/na-goraco


Pierwszy kwartał minionego roku przyniósł sukces nowemu produktowi i dynamiczne wzrosty sprzedażowe. Jednocześnie sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma - w kategorii Odkrycie Roku. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.
Hochland „Na gorąco!” to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. Nowa linia produktów odpowiada na istniejące potrzeby konsumentów. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżnia się oryginalnym kartonowym opakowaniem. Nowa linia produktów jest dostępna w najbardziej popularnych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.
Wsparcie zaplanowane na drugi kwartał tego roku ponownie rozgrzewa sprzedaż. Zaplanowana kampania ma na celu dalsze budowanie świadomości nowego produktu poprzez dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych konsumentów.
Prowadzone przez Hochland Polska liczne działania marketingowe i sprzedażowe wzmacniają pozycję rynkową plastrów Hochland Na Gorąco!, a sam produkt zdobywa serca i podniebienia coraz większej grupy konsumentów!