1. Komunikaty

Hochland z kampanią „Doskonałe składniki, bez konserwantów”!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”! To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku.
Ogólnopolska kampania realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie TV, kino, internet, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Plastry topione Hochland zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra.


Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych podczas godzin największej oglądalności. Ponownie konsumenci będą mogli zobaczyć dwie wersje reklamy – jedną z dziećmi skierowaną do rodzin, a drugą z parą młodych sąsiadów skierowaną do młodszej grupy konsumentów. W czasie trwania kampanii reklama dotrze do ponad 5 milionów osób z grupy docelowej.
Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Spoty reklamowe dotrą do prawie 3 milionów widzów i będą emitowane na 660 ekranach kinowych dwóch największych sieci Multikino i Cinema City.
Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360 stopni, w kilku mediach równolegle, także w internecie, w największych portalach i w prasie. Już wkrótce wystartuje szeroko zakrojona kampanię w najpopularniejszych portalach, serwisach społecznościowych, a także serwisach VoD i stronach mobilnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS. Reklama w prasie fachowej podkreśla przyznanie plastrom topionym Hochland złotego medalu „Najlepszy produkt roku 2016. Wybór konsumentów”. W czasie trwania kampanii w sklepach w całej Polsce będą dostępne promocyjne opakowania plastrów topionych „8+1” z 1 plastrem gratis! Połączenie promocji „8+1” z silną kampanią reklamową gwarantuje jeszcze większe zainteresowanie konsumentów.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.