1. Komunikaty

Gala Cheesemaster Hochland Polska 2015

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Konferencja Działu Sprzedaży Hochland Polska i Gala Cheesemaster odbyła się w Hotelu Puro w Poznaniu w dniach 17-18 grudnia 2015 roku. To tradycyjne spotkanie w ramach którego następuje podsumowanie mijającego roku i prezentowane są plany na kolejny rok.
W ramach tegorocznej Konferencji Sprzedaży zaplanowano: podsumowanie roku 2015, plany 2016, prezentacje poszczególnych biznesów sprzedażowych, podsumowanie inicjatyw bieżących, a także prezentacje standardów merchandisingowych. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele Działu Sprzedaży, Kierownictwo, a także zaproszeni goście z pozostałych Działów Hochland Polska.


Krzysztof Chmura, Dyrektor Sprzedaży Hochland Polska powiedział podczas konferencji: Dynamika zmian na rynku cały czas mobilizuje do poszukiwania nowych innowacyjnych rozwiązań, z których Hochland słynie. Rozwijamy nasze najmocniejsze grupy produktowe i umacniamy także naszą pozycję w segmentach, w których możemy pochwalić się unikalną technologią. Nasza strategia zakłada zaoferowanie ciekawych produktów dla każdego klienta.
Po części oficjalnej przyszedł czas na przyjemności – Galę Oscarów Cheesemaster, na której nagrodzeni zostali wyróżniający się pracownicy Działu Sprzedaży. Gala Cheesemaster Hochland Polska została połączona z uroczystą kolacją i zabawą.
Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych, przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Hochland Polska jest liderem rynku serów topionych oraz kremowych twarogowych . Marka Almette jest ikoną swojego segmentu, nie tylko na rynku polskim. Są kategorie, w których Hochland Polska wyraźnie dominuje, jak chociażby segment serów topionych w porcjach, gdzie ma ponad 70% udziałów rynkowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.