1. Komunikaty

Zabawa na gorąco z Hochland!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska
© hochland polska

Spotkania w tak gorącej atmosferze już dawno nie było! W Studio Smolna 8, na 19. piętrze z widokiem na zachwycającą panoramę Warszawy odbyło się śniadanie prasowe marki Hochland. Okazją do spotkania było wprowadzenie na rynek nowych produktów - smacznych serów do zapiekania Hochland „Na gorąco!”.
Już na wstępie można było zauważyć, że zabawa będzie naprawdę gorąca. Na scenie unosił się dym, pojawiły się prawdziwe płomienie, dekoracje z dużą ilością ognia i efekty świetlne, które wprowadziły wyjątkowy klimat.


Spotkanie prasowe poprowadził najbardziej znany Hiszpan w Polsce - Conrado Moreno. Jego gorący południowy temperament udzielił się wszystkim gościom. Z kolei Marcin Budynek, doświadczony szef kuchni, przygotował pyszne propozycje z wykorzystaniem plastrów Hochland „Na gorąco!”. Pokazał, jak w kilka minut przygotować bardzo smaczne danie, które zaspokoi nawet największy głód. O tym, dlaczego warto włączyć sery do swojej diety opowiedziała dietetyczka Zuzanna Antecka. Szczególnie znana z tego, że uczy, w jaki sposób naprawić swoje relacje z jedzeniem i pokochać je na nowo, jako źródło nie tylko zdrowia, ale i przyjemności. Nowe sery „Na gorąco!” w trzech wariantach smakowych zaprezentował Jacek Wyrzykiewicz z firmy Hochland. Skutecznie przekonując, że do przygotowania smacznego, ciepłego śniadania lub kolacji naprawdę nie trzeba dużo czasu, gdy ma się pod ręką ser w plastrach do zapiekania.
Na gości czekały również niezwykłe atrakcje! Show taneczne w wykonaniu Anny Głogowskiej, Jana Klimenta i Tomka Barańskiego, znanych tancerzy z programu „Taniec z gwiazdami”. Warsztaty kulinarne Marcina Budynka, który przekazał gościom kilka cennych inspiracji kulinarnych. Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, w którym uczestnicy w jak najszybszym czasie musieli przygotować danie na ciepło z nowym serem Hochland „Na gorąco!”. Jury wybrało zwycięzców oceniając pomysłowość i walory smakowe.
W śniadaniu prasowym wzięli udział przedstawiciele mediów - najbardziej znanych i cenionych magazynów kobiecych i kulinarnych, portali internetowych oraz prasy branżowej.