1. Komunikaty

Almette ze Złotym Godłem Programu Najwyższa Jakość Quality International 2015!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2015 jednogłośną decyzją przyznała firmie Hochland Polska tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI Produkt – za najwyższej Jakości Puszysty serek Almette Fruit.
Kapituła Programu bardzo wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei Jakości we wszystkich aspektach działalności Hochland Polska. Program odbywa się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.


To projekt, którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach, działających na terytorium RP, skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i promocja tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Laureaci są wyłaniani w trzech kategoriach: QI product - produkt najwyższej jakości, QI services - usługi najwyższej jakości, QI order - zarządzanie najwyższej jakości.
Programu Najwyższa Jakość Quality International to największy konkurs jakościowy w Polsce, aktywizujący firmy wokół idei zarządzania jakością. Nad programem swoje patronaty objęły Instytucje, które gwarantują bezstronność (nie związanych z żadnym podmiotem gospodarczym), a Kapituła złożona jest z niezależnych ekspertów, gwarantująca obiektywność ocen. Uzyskanie tytułu Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI Produkt to rozpoznawalny znak, kierujący czytelny przekaz do klientów i kontrahentów, to także obecność w Klubie Liderów Jakości, spotykających się na corocznej konferencji oraz Gali Najwyższej Jakości.
– Jakość i innowacje stanowią dla firmy Hochland Polska warunek konieczny utrzymania pozycji lidera na półce sklepowej i w umysłach konsumentów. Marki i oferowane przez Hochland produkty muszą najtrafniej odpowiadać na wszystkie serowe potrzeby. W modelu biznesowym Hochland najważniejszy jest konsument. Na każdym etapie – kreacji, produkcji, dostarczenia do sklepu – Hochland dąży do perfekcji. Najcenniejsze, z punktu widzenia budowania pozycji marek, są innowacje kreujące nowe okazje i zwyczaje konsumenckie, jak chociażby Almette Fruit. Hochand Polska stawia na ciągłe udoskonalanie swojej oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.
Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.